Πόσο ασφαλές είναι τελικά το Μετρό Θεσσαλονίκης;

Πόσο ασφαλές είναι τελικά το Μετρό Θεσσαλονίκης;

Μετρό Θεσσαλονίκης. Καλοφάγωτο.

Είχαμε εκτροχιασμό βαγονιού στο Μετρό Θεσσαλονίκης, με ζημιά που ανέρχεται τα 600.000 ευρώ; Υπήρξε σύγκρουση συρμών στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας; Λίγες μόνο μέρες πριν την έναρξη λειτουργίας του πολύπαθου μετρό της Θεσσαλονίκης, πληθαίνουν οι καταγγελίες για ανύπαρκτο χρόνο δοκιμαστικής λειτουργίας.

Η Εφημερίδα των Συντακτών αναφέρει δυο ατυχήματα που συνέβησαν κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών δρομολογίων του Μετρό το τελευταίο δεκαπενθήμερο. Δυο μόλις μήνες, δηλαδή, πριν το έργο «δοθεί στους πολίτες». Το ένα αφορά σε εκτροχιασμό βαγονιού, με ζημιά που ανέρχεται τα 600.000 ευρώ περίπου. Και το άλλο σε σύγκρουση συρμών που λόγω χαμηλών ταχυτήτων δεν προκάλεσε ζημιές.

Ο Πρώην Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος καταγγέλλει πως το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν τηρεί τους διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας που επιβάλλουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια πριν την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του Μετρό να είναι εξαντλητικά και να διαρκέσουν τουλάχιστον 18 συνεχόμενους μήνες δοκιμών λόγω το γεγονότος ότι το Μετρό θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, δηλαδή οι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγούς.

Ο πρώην Πρόεδρος υπογραμμίζει επίσης πως το προσωπικό, στα χέρια του οποίου θα αφεθεί η αυτόματη λειτουργία του Μετρό, δεν θα προλάβει να εκπαιδευτεί και να εξειδικευτεί στη λειτουργία του έργου ούτε για 8 μήνες. Στους οποίους, ακόμη χειρότερα, δεν θα προλάβει να εκπαιδευτεί σε συνθήκες κανονικής και πλήρους λειτουργίας του αυτόματου Μετρό.

Loading

Play