Το ταμείο είναι “μείον” για τον Κυριάκο Μητσοτάκη μετά τη χθεσινή συνέντευξη. Ο Πρωθυπουργός επιχείρησε να διαχειριστεί, για ακόμη μια φορά, μια δύσκολη κατάσταση που έχει βαρύνει την κοινή γνώμη. Προσπάθησε να αποκαταστήσει στη σχέση εμπιστοσύνης με την κοινωνία. Όμως, δεδομένου ότι το timing ήταν κακό, μάλλον τα πράγματα έγιναν χειρότερα και οι πολίτες εκτιμούν δικαιολογημένα ότι οι χειρισμοί στην τραγωδία δεν ήταν οι καλύτεροι δυνατοί.
Με τη χθεσινή συνέντευξη ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν επιχείρησε να κρύψει πράγματα, αλλά να απολογηθεί. Εξέφρασε αμφιβολίες για όσα του μετέφεραν τις πρώτες στιγμές της τραγωδίας ότι δεν υπήρχε εύφλεκτο υλικό στα βαγόνια, παραδέχθηκε εμμέσως ότι η Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη με βουλευτές της ΝΔ δεν έπεισε κανέναν και εμφανίστηκε θετικός σε Προανακριτική Επιτροπή εφόσον η Δικαιοσύνη παραπέμψει πολιτικά πρόσωπα.
Κερδισμένοι Βελόπουλος-Λατινοπούλου
Πάντως είναι δεδομένη η φθορά που καταγράφεται σε όλα τα επίπεδα στη δεύτερη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η οποία δυσκολεύεται να σηκώσει κεφάλι. Αυτό πιστοποιούν και τα πρώτα δημοσκοπικά ευρήματα όλων των δημοσκοπήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς καταγράφουν απώλεια τουλάχιστον 1,5 μονάδας για τη Νέα Δημοκρατία, ποσοστό που με κόπο και προσπάθεια είχε κερδίσει μετά τα μέτρα που ανακοίνωσε για τις τράπεζες. Με λίγα λόγια βρίσκεται εκ νέου στα επίπεδα των ευρωεκλογών, την ίδια στιγμή που εκτινάσσονται τα κόμματα στα δεξιά της ΝΔ όπως η Φωνή Λογικής και η Ελληνική Λύση. Αντίθετα, δεν κερδίζουν κάτι ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Έσχατη λύση ο ανασχηματισμός
Κάπου εδώ ξαναμπαίνει στη συζήτηση ο ανασχηματισμός. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο Πρωθυπουργός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, όμως σημείωσε ότι δεν είναι προτεραιότητά του στην παρούσα φάση. Βέβαια η σκέψη στριφογυρίζει έντονα στο μυαλό του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος έχει έντονα παράπονα για το γεγονός ότι μόνο ο ίδιος, ο Γιώργος Φλωρίδης και ο Παύλος Μαρινάκης έδωσαν τη μάχη τα τελευταία 24ωρα υπερασπιζόμενοι δημόσια την κυβέρνηση για τα Τέμπη. Υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια για τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος δεν τοποθετείται για όσα έγιναν στον σιδηρόδρομο τα τελευταία δυο χρόνια, όπως είναι ορατό και το ενδεχόμενο το συγκεκριμένο υπουργείο να “σπάσει” στα δυο.