Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ μίλησε για την επιδημιολογική κατάσταση και την πίεση που δέχεται το ΕΣΥ
Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) Μιχάλης Γιαννακός, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ έκανε λόγο για απελπιστική κατάσταση.
Όσον αφορά το ΑΧΕΠΑ που βγήκε από εφημερία στις 8 το πρωί σήμερα, 13 ασθενείς βρίσκονται διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ. Συνολικά έγιναν 68 εισαγωγές στο νοσοκομείο. Όπως τόνισε οι ασθενείς μεταφέρονται από το ΑΧΕΠΑ στο νοσοκομείο Γεννηματάς.
«Η κατάσταση είναι πραγματικά απελπιστική, πάρα πολύ δύσκολη», υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ
Δείτε επίσης: Ματίνα Παγώνη: «Δεν υπάρχει καμία κόντρα με το υπουργείο – Θα γίνουν κανονικά τα χειρουργεία» (vid)
- Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στη Θεσσαλονίκη: 29χρονη επιτέθηκε στον σύντροφό της με μαχαίρια
- Δραματική αποχώρηση από το κόμμα Καρυστιανού: Αθανάσιος Παπανικολάου αποσυρθεί από την Ελπίδα για τη Δημοκρατία
- Retail και πόλη: Πώς το River West και το Mare West αλλάζουν την εμπειρία αγορών
- «ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ»: Το νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες
- Κλειδί για τους περιβαλλοντικούς στόχους της Ευρώπης οι πόλεις και οι περιφέρειες
![]()

