O δήμαρχος του δήμου Βόλβης στη Θεσσαλονίκη Διαμαντής Λιάμας ανακοίνωσε πως είναι θετικός στον Covid-19
Ο Διαμαντής Λιάμας έγραψε: «Πριν από λίγο διαπιστώθηκε ότι είμαι θετικός στον κορονοϊό. Ευτυχώς είμαι πλήρως εμβολιασμένος και η κατάσταση της υγείας μου είναι καλή. Θα παραμείνω σε καραντίνα στο σπίτι, ακολουθώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα.»
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Ακυβέρνητο σκάφος στο Αγγελοχώρι – Καλά στην υγεία τους οι επιβάτες
- Τρία φορολογικά μπλόκα που πρέπει να γνωρίζετε σήμερα
- Συναγερμός στην Καλλιθέα: Αιματηρό επεισόδιο με οκτώ προσαγωγές
- Γιορτή σήμερα 25 Ιουνίου: Ανακαλύψτε ποιοι γιορτάζουν και ποιοι Άγιοι τιμώνται
- Σοκ στον Βόλο: Εκβιασμός 13χρονου μαθητή με 276.000 ευρώ σε χρηματοκιβώτιο
- Σοκαριστικό βίντεο από Χανιά: Ο 43χρονος μεταφέρει τη σορό της Σταυρούλας
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

