«Συναγερμός» στη Θεσσαλονίκη μετά από από τουλάχιστον 20 κρούσματα κορoνοϊού σε γηροκομείο που στεγάζεται έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Μετά από διενέργεια τεστ, εντοπίστηκαν τουλάχιστον 20 κρούσματα κορονοϊού σε ηλικιωμένους που φιλοξενούνται στη συγκεκριμένη μονάδα φροντίδας, όπως αναφέρει το thestival.gr.
Οι 7 εμφάνισαν συμπτώματα και νοσηλεύονται από την Πέμπτη σε απλές κλίνες, στο νοσοκομείο «Παπανικολάου». Οι υπόλοιποι είναι ασυμπωματικοί κι έχουν μπει σε καραντίνα, όπως ορίζουν τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότεροι φιλοξενούμενοι ήταν εμβολιασμένοι, ενώ ερευνάται η «πηγή» της διασποράς
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Επεισοδιακή καταδίωξη της ΕΛ.ΑΣ με διακινητές μεταναστών – Πήγαν να διαφύγουν αλλά συνελήφθησαν
- Λαγοκέφαλος: Διαδραστικός χάρτης αποτυπώνει την εξάπλωσή του στις ελληνικές θάλασσες
- 27 νέες υπερυψωμένες διαβάσεις πεζών στο Ηράκλειο για καλύτερη οδική ασφάλεια
- Σύλληψη 37χρονης στη Θεσσαλονίκη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο
- Νέα μονάδα επεξεργασίας νερού στη Νάουσα: Ένα έργο που αλλάζει τα δεδομένα
- Βορίδης: «Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα στην υπόθεση Αβραμόπουλου – Δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση»
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

