Πέντε συμβουλές για μια καλή ημέρα

Είναι αλήθεια πως μέσα στην ημέρα, έχουμε πολλά να κάνουμε και να θυμιθούμε που σπάνια μας μένει λίγος χρόνος για εμάς.

Το να πιέζουμε δε τον εαυτό μας στην αρχή της ημέρας, έχει αποδειχθεί βάσει ερευνών ότι είναι ιδιαίτερα καταστροφικό.

Αντιθέτως, υπάρχουν πέντε χρήσιμες συμβουλές, τις οποίες αν εφαρμόσεις θα βελτιώσεις κάπως την καθημερινότητά σου:

1) Βάλε το ξυπνητήρι 15 λεπτά νωρίτερα

Με τον τρόπο αυτό μπορείς να έχεις λίγο προσωπικό χρόνο κάθε πρωί και να κάνεις για παράδειγμα τη ρουτίνα ομορφιάς σου χωρίς βιασύνη. Δοκίμασέ το και θα αισθανθείς άμεσα καλύτερα αφού θα νιώθεις πως έχεις τον έλεγχο του προγράμματός σου και θα είσαι πολύ πιο ήρεμη κατά τη διάρκεια της ημέρας.

2) Δημιούργησε μια playlist που σου φτιάχνει τη διάθεση

Ο στόχος είναι να φτιάξεις μια λίστα αναπαραγωγής που θα ακούς κάθε πρωί και θα ανεβαίνει η διάθεσή σου. Μπορείς μέσω του Spotify να συνδυάσεις διάφορα τραγούδια που σε κάνουν να χορεύεις, σου αρέσουν ή που απλά σε χαλαρώνουν. Βάλε τη λίστα να παίζει δυνατά την ώρα που πίνεις τον καφέ σου και είσαι έτοιμη να απολαύσεις την ημέρα.

3) Προγραμμάτισε τα πάντα

Πριν ξεκινήσεις τη χαοτική ημέρα σου, κάνε μια λίστα υποχρεώσεων και δώσε προτεραιότητα στα πιο επείγοντα και σημαντικά. Έτσι θα έχεις μια εικόνα του ελευθέρου χρόνου σου και θα διώξεις το άγχος αφού ο λεπτομερής προγραμματισμός της ημέρας σας όχι μόνο θα μειώσει τη λήψη αποφάσεων αλλά θα σε βοηθήσει να ανακτήσεις τον έλεγχο της ημέρας σου.

4) Φτιάξε το κρεβάτι σου

Το να στρώνεις επιμελώς το κρεβάτι σου μπορεί να μοιάζει ένα μικρό επίτευγμα αλλά θα σε ενθαρρύνει να πετύχεις περισσότερα καθ ‘ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι μικρές αλλαγές έχουν μεγάλο αντίκτυπο γι’ αυτό το στρώσιμο του κρεβατιού σου μπορεί να έχει τεράστια επίδραση στην συνολική ημέρα σου.

5) Βάλε την άσκηση στο πρόγραμμά σου

Η πρωινή άσκηση έχει πολλά οφέλη για την υγεία όπως καλύτερη εστίαση, λιγότερο άγχος και περισσότερη ενέργεια. Εάν νιώθεις πως έχεις την δύναμη να κάνεις μερικές απλές ασκήσεις το πρωί μη το αμελείς.