Νέα καμπάνια επικοινωνίας με περιβαλλοντική χροιά δημοσιοποιεί η εταιρία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Marketing Greece και λέει “ ΟΠΑ” στις συνήθειες που επιβαρύνουν το περιβάλλον & προσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν “Zero Waste” πολιτική, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει στην σημερινή ανακοίνωση της.
Η νέα καμπάνια “Zero Waste” της Marketing Greece, το video της οποίας παρουσιάστηκε στο Συνέδριο ΣΕΤΕ «Redefining Realities:#someREACTdifferent» στις 17 Οκτωβρίου 2019, τονίζει ότι ήρθε η ώρα για αλλαγές και προσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία, λέγοντας «ΟΠΑ» σε συνήθειες που επιβαρύνουν το περιβάλλον. Η καμπάνια “Zero Waste” θέτει στο επίκεντρο τη διαχείριση των απορριμμάτων και επιστρατεύοντας το χιούμορ ενημερώνει και ευαισθητοποιεί τον τουριστικό κλάδο για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα τόσο των επιχειρήσεών τους όσο και της ίδιας της κοινωνίας.
Ειδικότερα, αξιοποιώντας τη διττή ανάγνωση του επιφωνήματος «ΟΠΑ» (εορταστικό ή αποτρεπτικό), η καμπάνια μέσα από το σύγχρονης αισθητικής video αναδεικνύει τη σημασία, ενθαρρύνει τη διαχείριση των απορριμμάτων και προτρέπει το κοινό να αναλάβει δράση. Ενώ στην ειδικά σχεδιασμένη campaign page προτείνονται απλές και άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις και tips.
«Το sustainability (αειφορία) αποτελεί μια παγκόσμια τάση που αφορά το σύνολο των δραστηριοτήτων και φυσικά και τον τουρισμό. Παράλληλα, βλέπουμε ότι οι ίδιοι οι ταξιδιώτες αναζητούν αλλά και απαιτούν πλέον από τις τουριστικές επιχειρήσεις να ενσωματώνουν στη λειτουργία τους φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους. Επομένως, η υιοθέτηση μιας Zero Waste πολιτικής δεν είναι ζήτημα επιλογής αλλά κυρίως υποχρέωση όλων μας, των πολιτών, των επιχειρήσεων, της πολιτείας» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
ΚΑΧ