ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ (FLYOVER) (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)

Σωκράτης Φάμελλος: «Τελικά το μόνο που ήταν μελετημένο στο Fly Over ήταν οι αποζημιώσεις του κατασκευαστή»

Οικονομικό και πολιτικό σκάνδαλο χαρακτηρίζει, μέσω χθεσινής (16/4) του ανάρτησης, το πολυδιαφημισμένο Flyover, ο Σωκράτης Φάμελλος.

«Έδωσαν παράταση στη διάρκεια του έργου και αποζημίωση στον εργολάβο πριν ακόμα ξεκινήσει η βασική φάση κατασκευής του έργου», γράφει ο κ. Φάμελλος.

propoli

Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, παρουσιάζει σε ανάρτησή του έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι πριν ακόμα ξεκινήσει η βασική φάση κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας έδωσε παράταση στη διάρκεια του έργου και αποζημίωση στον εργολάβο.



Όπως προκύπτει από τα έγγραφα που παρουσίασε ο Σωκράτης Φάμελλος, στις 7-2-24 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, έδωσε παράταση στη διάρκεια του έργου πριν αρχίσει η βασική φάση κατασκευής.

Από το έγγραφο της παράτασης προκύπτει ότι:

-Στις 23-5-23 ο κατασκευαστής (ΙΦΣ) αιτήθηκε την έγκριση της μελέτης διασφάλισης κυκλοφορίας

-Στις 24-10-23, δηλαδή μετά από 5 μήνες σιγής η Αναθέτουσα Αρχή ζητά επανυποβολή χρονοδιαγράμματος και μελέτης κυκλοφορίας, που κατατίθενται με παράταση χρονοδιαγράμματος κατά 5 μήνες.

-Ο υπουργός δίνει παράταση 5 μηνών χωρίς υπαιτιότητα του κατασκευαστή (ΙΦΣ) με αποζημίωσή του για την καθυστέρηση!

«Τελικά το μόνο που ήταν μελετημένο στο Flyover ήταν οι αποζημιώσεις του κατασκευαστή», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και καταλήγει στο σχόλιο του:

«Είναι σύμπτωση ότι οι 5 μήνες σιγής συνέπεσαν με τις εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές; Ή αυτό έγινε για να προλάβουν το πολιτικό κόστος από τις αντιδράσεις που ήξεραν ότι θα προκαλέσει το έργο;».

Loading