Μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις, από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, όπως αναφέρει η διοίκηση του φορέα σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε, πριν από λίγους μήνες, καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv), να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Όπως επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ, ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι, κατά το προηγούμενο έτος (2021), 1.082.324 χρήστες έκλεισαν χρηστών που έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις υπηρεσίες του φορέα.
Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’ εξαίρεση μόνο:
– σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας,
- Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που έκλεβε σπίτια και αυτοκίνητα
- Ηνωμένο Βασίλειο: Δύσκολες καταστάσεις για τον πρίγκιπα Ουίλιαμ και την Κέιτ μετά τη διάγνωση με καρκίνο
- Βίντεο – ντοκουμέντο από τη φονική παράσυρση ηλικιωμένης στη Βούλα
- Νάξος: Περιφορά του επιταφίου μέσα στη θάλασσα (ΒΙΝΤΕΟ)
- Αίγυπτος: Στο Κάιρο θα μεταβεί το Σάββατο αντιπροσωπεία της Χαμάς για να συζητήσει για την εκεχειρία στη Γάζα