Αθήνα: Απογειώνεται αυτό το καλοκαίρι το Αεροδρόμιο και η αγορά της πρωτεύουσας

Μπορεί να είμαστε στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου, ωστόσο τα δείγματα είναι πολύ θετικά τόσο για το Αεροδρόμιο Αθηνών όσο και για την αγορά της πρωτεύουσας.

Χαρακτηριστικό είναι πως και τον μήνα Μάιο στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» έχουμε ανάκαμψη. Διακινήθηκαν πάνω από 2 εκατομμύρια επιβάτες, περίπου 10% λιγότεροι από τον Μάιο του 2019, ενώ σε σχέση με το 2021 η επιβατική κίνηση του Μαΐου είναι αυξημένη κατά 254%.

propoli

Αυξημένη είναι η εγχώρια αεροπορική αγορά, καθώς τον περασμένο μήνα η επιβατική κίνηση ενισχύθηκε, διακινήθηκαν 670.494 καταγράφεται αύξηση 143,8% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, ωστόσο σε σύγκριση με το 2019 εμφανίζεται μείωση 4,3%. Οι επιβάτες εξωτερικού ήταν 1.380.945 για τον ίδιο μήνα, καταγράφοντας αύξηση 353,7% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2021 (304.383) ενώ σε σύγκριση με το 2019 εμφανίζεται μείωση 12,8%.

Η αύξηση αποτυπώνεται τόσο στις πτήσεις εσωτερικού όσο και εξωτερικού. Ενδεικτικά, τον μήνα Μάιο ο αριθμός πτήσεων εξωτερικού ανήλθε σε 10.344 σε σχέση με το 2021 όπου είχαμε 4.670, αύξηση 121,5%.

ΔΑΑ- Ιωάννα Παπαδοπούλου:…Φαίνεται ότι προχωρούμε σε ένα δυναμικό αθηναϊκό καλοκαίρι

«Το καλοκαίρι του 2022 έχει ξεκινήσει με ιδιαίτερα θετικές προοπτικές για την πόλη μας και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με σημαντική ανάκαμψη του δικτύου των αεροπορικών εταιρειών, αύξηση του προσφερόμενου capacity από τις παραδοσιακές μας αγορές και ισχυρή ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό που αγκαλιάζει με ενθουσιασμό ξανά το αεροπορικό ταξίδι.

Με πολλά νέα δρομολόγια, νέους προορισμούς και αεροπορικές εταιρείες, κάποιες από τις οποίες προσγειώνονται για πρώτη φορά στην Αθήνα, φαίνεται ότι προχωρούμε σε ένα δυναμικό αθηναϊκό καλοκαίρι.

Δεν πρέπει ωστόσο να αγνοούμε ότι ο πάντα ευαίσθητος σε μεταβολές κλάδος μας καλείται διεθνώς να αντιμετωπίσει μια σειρά από νέες προκλήσεις, γεωπολιτικές, περιβαλλοντικές και μακροοικονομικές, τις οποίες οι επαγγελματίες του τουρισμού λαμβάνουμε βέβαια υπόψη στη χάραξη των μελλοντικών στρατηγικών μας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ιωάννα Παπαδοπούλου Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Δείτε επίσης: Γενικά αίθριος καιρός

Loading