Καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»: Τα ποσά στα ΜΜΕ των Σερρών!

Δόθηκε στη δημοσιότητα από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, η λίστα με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και τα αναλυτικά ποσά που έλαβαν, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας, για το «Μένουμε Σπίτι».

Καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» , τα ΜΜΕ του νομού Σερρών, έλαβαν τα εξής ποσά:

propoli

Στα έντυπα του Νομού μας

η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ πήρε 3.000€ , το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ 3.000€ η ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ 2.000, η ΝΙΓΡΙΤΑ 2.000€, η ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΗ 3.000€ , ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 3.000, η ΠΡΟΟΔΟΣ 3.000€, το ΣΕΡΡΑΪΚΟ ΘΑΡΡΟΣ 3.000€ , η ΣΗΜΕΡΙΝΗ 3.000€ , η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ 1.998€

και από τις ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ το

EPILOGES.TV 2.000, το E-VIMA.GR 1.000€ , η FONI-VISALTIAS.GR 1.000 , τα SERRAIKANEA.GR 2.000€

και από τα ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ,

το ΡΑΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ 3.000€ , το ΡΑΔΙΟ ΕΨΙΛΟΝ 103 3.000€ , το ΡΑΔΙΟ ΣΕΡΡΕΣ 98,9 3.000€ και τέλος από τις τηλεοράσεις το ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ πήρε 4.000€

Για να μην ακούω βλακείες, από τα είκοσι εκατομμύρια διαφημιστική δαπάνη, στο νομό μας έπεσαν 50 χιλιάδες, ενώ τα δέκα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας μας μοιράστηκαν δέκα εκατομμύρια ευρώ

Από τα είκοσι που δόθηκαν σε όλη την χώρα!

Μέχρι να βρεθεί ένας σοβαρός άνθρωπος να βάλει τάξη, η όποια αντιπαράθεση γίνεται, θα γίνεται για δημιουργία εντυπώσεων, και φυσικά όλα τα Μέσα θα δηλώνουν δυσαρεστημένα από τη «μοιρασιά» λέει ο φίλος και συνάδελφος Αντώνης Πουγαρίδης από τη Πτολεμαΐδα.

Ο Αντώνης μιλάει για κριτήρια και θέτει μερικά ερωτήματα για τις στρατηγικές οι οποίες κλονίζουν το αίσθημα δικαίου στις τοπικές κοινωνίες

Κριτήρια όπως:

– Η πιστοποίηση μιας Ιστοσελίδας ως ΜΜΕ.

– Η εγκεκριμένη συμμετοχή της Ιστοσελίδας στο Μητρώο E-MEDIA του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

– Το ότι ακόμα και τα κριτήρια συμμετοχής στο εν λόγω Μητρώο είναι καθαρά γραφειοκρατικά και όχι ουσιαστικά, και το ότι δεν λαμβάνουν υπ” όψιν την τήρηση της δεοντολογίας.

– Οι πωλήσεις των εφημερίδων βάσει φορολογικών παραστατικών

– Η επισκεψιμότητα των Ιστοσελίδων βάσει Analytics

– Ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης κάθε Μέσου

– Ο αριθμός των ασφαλισμένων στα Δημοσιογραφικά Ταμεία εργαζομένων κάθε Μέσου

– Ο ετήσιος τζίρος κάθε Μέσου

– Το αν ένα Μέσο έχει ανασφάλιστους εργαζόμενους, γεγονός που αποδεικνύεται εύκολα

– Το αν μια εφημερίδα είναι πραγματική, ή τυπώνει 50 φύλλα σε φωτοτυπικό, μόνο και μόνο για να φιλοξενήσει τις διακηρύξεις του Δημοσίου.

– Το αν ο Επιχειρηματίας του Μέσου έχει στο ιστορικό του, κακοδιαχείριση σε άλλα ΜΜΕ που κατείχε και επανεμφανίστηκε με άλλο σχήμα

και άλλα ερωτήματα όπως μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια για την Ανάγκη για άμεση ρύθμιση στο χώρο των ΜΜΕ.

Πηγή: e-vima.gr

Δείτε ακόμη: Η λίστα των ΜΜΕ και τα ποσά για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Loading