Ανακαλύψτε την ιστορία πίσω από την ρομαντική αλλά περίπλοκη σχέση της Μπιορκ με τον Μάθιου Μπάρνι και την τωρινή δικαστική τους αντιπαράθεση. Κοιτάζοντας έξω, έναν τοίχο παραθύρων, κάποιο ομιχλώδες απόγευμα στο Ρέικιαβικ, το 2006, η Μπιορκ αναζητούσε μια εικόνα για να περιγράψει τον Μάθιου Μπάρνι, με τον οποίο έχει περάσει έναν χρόνο γυρίζοντας μια ταινία και συνθέτοντας το μουσικό της έργο. «Είναι λίγο υποβρύχιο» είπε, και χαμογέλασε, μια εύστοχη περιγραφή για τον καλλιτέχνη που ανασύρει φανταστικά πλάσματα από την ανθρώπινη συνείδηση.
Η Μπιορκ και ο Μπάρνι, οι δύο ρομαντικοί πρωταγωνιστές της ταινίας, δημιούργησαν την πρώτη τους καλλιτεχνική συνεργασία με το έργο Drawing Restraint 9. Η μοναδική τους ερωτική σκηνή, όπου αλληλεπιδρούν σε ένα ιαπωνικό φαλαινοθηρικό σκάφος, δείχνει την ανατροπή των κινηματογραφικών συμβάσεων. «Το έντονο ενδιαφέρον γύρω από τη ταινία προήλθε από την συνεργασία τους, καθώς και την πρωτοπορία της Μπιορκ στην καλλιτεχνική σκηνή».
Στην πορεία της κοινής τους σχέσης, αποφάσισαν να προστατεύσουν την ιδιωτική τους ζωή και να μην αναμειγνύουν την καριέρα τους με τη σχέση τους. Ωστόσο, σε συνεντεύξεις τους, αποκάλυψαν την πολύπλοκη διαδικασία της συνεργασίας τους. Μάλιστα, η Μπιορκ ανέφερε: «Ήθελα να μάθω τη δομή της ταινίας, τη συναισθηματική της κατασκευή».
Το 2015, ωστόσο, μια δεκαετία μετά τη συνεργασία τους, ο Μάθιου Μπάρνι είτε μήνυσε τη Μπιορκ για την κηδεμονία της 12χρονης κόρης τους, Ισαντόρα, ισχυριζόμενος ότι η μητέρα της δεν του δίνει τον αναλογούντα χρόνο. «Η εγωκεντρική νοοτροπία της Μπιορκ απορρέει από την πεποίθηση ότι έχει μεγαλύτερα δικαιώματα ως μητέρα». Η ιστορία δείχνει τους δύο καλλιτέχνες να βρίσκονται σε έναν αντίκτυπο που ζυγίζει τις καλλιτεχνικές τους ψυχές και την προσωπική τους ζωή.
Βίντεο: