Ανακαλύψτε την αναγεννησιακή τέχνη μέσω γυναικείων γυμνών σχεδίων που αποκαλύπτουν την περίπλοκη σχέση μεταξύ ομορφιάς και κοινωνικών κανόνων. Ένας αστακός που περιπλανιέται και μια ρωμαλέα στρουθοκάμηλος βρίσκονται ανάμεσα στα εκατοντάδες σχέδια με κιμωλία που παρουσιάζονται στην έκθεση *Drawing The Italian Renaissance* στην Kings Gallery στα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ. Τα έργα δημιουργήθηκαν από καλλιτεχνικές ιέρειες της Αναγέννησης, όπως ο Μιχαήλ Άγγελος, ο Ραφαήλ, ο Τιτσιάνος και ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, και συχνά χρησίμευαν ως προσχέδια για πιο σημαντικά καλλιτεχνήματα. Πολλά από αυτά τα έργα δεν έχουν εκτεθεί ποτέ ξανά λόγω της ευθραυστότητάς τους. Ακόμη πιο σπάνια από τα προσχέδια που απεικόνιζαν ζώα ήταν τα σχέδια που περιείχαν γυμνές γυναίκες, δεδομένου ότι τα σώματα των ανδρών κυριαρχούσαν. Στην εκπομπή Front Row του BBC Radio 4, η ιστορικός της Αναγέννησης Maya Corry εξήγησε ότι το ανδρικό σώμα αποτελούσε το επίκεντρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Ανάμεσα στους καλλιτέχνες, ο Ραφαήλ ξεχώρισε, καθώς δημιούργησε γυναικεία γυμνά βασισμένα σε θηλυκά μοντέλα. Η πρακτικότητα, όμως, ήταν πάντα σε αντιπαράθεση με την καλλιτεχνική ελευθερία, καθώς το εργαστήριο του καλλιτέχνη ήταν κατά κανόνα ανδρικό περιβάλλον.
Το γυμνό σώμα, χωρίς ρούχα, αποτελούσε μια σημαντική δοκιμασία για τους καλλιτέχνες της Αναγέννησης, ενώ αντικατόπτριζε και το πάθος της εποχής για την ανατομία. Ο Ραφαήλ ανέφερε ότι για να σχηματίσει την ιδέα της τελειότητας στην πραγματική ζωή, έπρεπε να δει πολλές καλλονές.
Στο έργο του Ραφαήλ *Οι τρεις Χάριτες*, η εικόνα των γυναικών εκφράζει την αρμονία και την ισορροπία, η οποία είναι θεμελιώδης αρχή της αναγεννησιακής αισθητικής. Οι Χάριτες, κόρες του Δία, δεν αντικατοπτρίζουν μόνο το πώς πρέπει να μοιάζει μια γυναίκα, αλλά και το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται στην κοινωνία.