Η Victoria’s Secret επαναστατεί προσπαθώντας να κερδίσει τη Gen Z με νέες στρατηγικές και προσεγγίσεις. Η πρόσφατη επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο και ήταν η πρώτη μετά από έξι χρόνια, αποσκοπούσε στο να επαναφέρει τη μαγεία της μάρκας και να προσελκύσει νέους καταναλωτές. Οι Άγγελοι της εταιρείας, που κάποτε θεωρούνταν σύμβολο του θελκτικού lingerie παγκοσμίως, στοχεύουν να κερδίσουν την προσοχή της Gen Z. Ωστόσο, αυτή η προσπάθεια δεν είναι χωρίς προκλήσεις, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει έναν δύσκολο ανταγωνισμό από νέους παίκτες της αγοράς, όπως η Fenty, η οποία ανήκει στην Ριάνα, και ένα πρόσφατο ιστορικό σκάνδαλων.
Κατά τη διάρκεια του show, παρευρέθηκαν μοντέλα-θρύλοι της εταιρείας από τις δεκαετίες του ’90 και του ’00, όπως η Αντριάνα Λίμα και η Ταίρα Μπανκς, που περπάτησαν δίπλα σε αναγνωρίσιμες προσωπικότητες όπως η Άσλεϊ Γκράχαμ και η Βαλεντίνα Σαμπάιο. Η χρήση livestreaming, K-pop και άλλων σύγχρονων στοιχείων είχε ως στόχο να κρατήσει το ενδιαφέρον της Gen Z, προσπαθώντας να αντιστρέψει τις χαμηλές πωλήσεις της εταιρείας.
Η Victoria’s Secret είναι σε μία καμπή, καθώς η ιστορική της εικόνα και η αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων πρέπει να επανασταθούν για να ανταγωνιστούν σε μια εποχή που οι αξίες και η βιωσιμότητα γίνονται όλο και πιο σημαντικές. Με την πρόσληψη της Χίλαρι Σούπερ, πρώην επικεφαλής της Savage X Fenty, η εταιρεία φαίνεται να προσπαθεί να επανεκκινήσει την καριέρα της και να επανέλθει στη βιομηχανία της μόδας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr