Αναλύστε τις προσδοκίες των καταναλωτών για την τεχνητή νοημοσύνη και τις επιπτώσεις στην αγοραστική τους εμπειρία. Η πιο πρόσφατη έρευνα της Salesforce, State of the AI Connected Customer, αναλύει τις προσδοκίες των καταναλωτών σε σχέση με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην αγοραστική τους εμπειρία. Σύμφωνα με την έρευνα, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το 72% των καταναλωτών εμπιστεύεται τις εταιρείες λιγότερο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και το 65% θεωρεί ότι οι εταιρείες δεν εστιάζουν στην προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.
Η αναφορά δείχνει ότι οι καλύτερες προσφορές αποτελούν βασικό κίνητρο για να στραφούν σε μια νέα μάρκα οι καταναλωτές, αλλά η εμπειρία εξυπηρέτησης, η ευκολία και η σταθερή ποιότητα προϊόντων ή υπηρεσιών είναι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη μακροχρόνια πίστη σ’ αυτήν.
Οι επιχειρήσεις, ενόψει της εορταστικής περιόδου και της ανόδου των ηλεκτρονικών αγορών, μπορούν να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αξιοποιώντας διαφανείς και αξιόπιστες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης. Η προστασία των δεδομένων και η διαφάνεια καθορίζουν τη θετική στάση των καταναλωτών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, υπογραμμίζοντας ότι η ηθική της διάσταση είναι εξίσου σημαντική με την τεχνολογική εξέλιξη.
Η έρευνα επισημαίνει επίσης ότι οι Millennials και Gen Z είναι πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν AI agents, με το 43% από αυτούς να θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών. Τέλος, οι καταναλωτές εκφράζουν καχυποψία (44%) και περιέργεια (41%) για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που αποτελεί ευκαιρία για τις εταιρείες να τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τα οφέλη των AI agents.