Αγίου Βαλεντίνου: Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στην αγορά δώρων

Αγίου Βαλεντίνου: Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στην αγορά δώρων

Ανακαλύψτε τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων για τον Άγιο Βαλεντίνο, με επικέντρωση στη μόδα και τα κοσμήματα. Στην ελληνική αγορά, οι καταναλωτές εστιάζουν κυρίως σε ρούχα και παπούτσια για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς οι αγοραστικές προτιμήσεις παρουσιάζουν αρκετές εκπλήξεις. Η Klarna, υπηρεσία πληρωμών και αγορών, αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη και παρουσίασε στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων από τις 12 έως τις 14 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες δώρων και προτιμήσεων των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα, το 2025, πάνω από το 74% των συνολικών πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια των ημερών 12-14 Φεβρουαρίου, αντιστοιχούσε στην κατηγορία μόδας (ρούχα και παπούτσια). Στις ειδικές υποκατηγορίες που σχετίζονται με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι περισσότεροι Έλληνες αγόρασαν δαχτυλίδια (σε ποσοστό 68%), ακολουθούμενα από τις υπηρεσίες spa (16%) και τα airpods (13%).

Η κατηγορία κοσμημάτων και αξεσουάρ παρουσίασε διπλασιασμό των πωλήσεων την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σε σύγκριση με την 13η Φεβρουαρίου. Αυτή η αύξηση σχετίζεται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι συχνά αφήνουν την επιλογή του δώρου για την τελευταία στιγμή. Προτιμούν δώρα που έχουν προσωπικό χαρακτήρα και συναισθηματική αξία, όπως είναι τα κοσμήματα, τα προϊόντα ομορφιάς και τα είδη ένδυσης.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα είδη προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 29% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα, υποδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών να επιλέγουν δώρα της τελευταίας στιγμής. Επιπλέον, η σύγκριση των φετινών στοιχείων με αυτά του περσινού Αγίου Βαλεντίνου αποκαλύπτει αύξηση και στην κατηγορία ηλεκτρονικών ειδών κατά 150%, καταδεικνύοντας την προτίμηση για πρακτικά και ηλεκτρονικά δώρα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play