Ακρίβεια: Ο Γολγοθάς των καταναλωτών με τις τιμές στο ράφι

Ακρίβεια: Ο Γολγοθάς των καταναλωτών με τις τιμές στο ράφι

Η ακρίβεια παραμένει το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα νοικοκυριά, με τους Έλληνες καταναλωτές να αγωνίζονται για τη διαχείριση των αυξημένων τιμών. Νούμερο ένα αγκάθι για τα νοικοκυριά παραμένει η ακρίβεια με τους καταναλωτές να ψάχνουν για σανίδα σωτηρίας στις προσφορές, ωστόσο τα χτυπήματα που δέχονται είναι αλύπητα όταν προσεγγίζουν το ράφι. Στο Μαξίμου αναζητούν τρόπους να ανατρέψουν την εικόνα, ανεπιτυχώς. Οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η ελληνική κοινωνία παραμένει κατά πλειοψηφία δυσαρεστημένη από τις συνεχείς αυξήσεις των τιμών. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Metron Analysis για το MEGA, τα δύο τρίτα των πολιτών (66%) πιστεύουν ότι τα πράγματα πηγαίνουν προς τη λάθος κατεύθυνση, με κύρια αιτία την ακρίβεια (41%).

Η καθημερινή μάχη με την ακρίβεια έχει γίνει ανυπόφορη για τους καταναλωτές, καθώς το μηνιαίο κόστος για τα αγαθά πρώτης ανάγκης είναι πλέον δυσβάσταχτο. Κάθε φορά που επισκέπτονται το σούπερ μάρκετ, παρατηρούν συνεχείς αυξήσεις τιμών, ακόμα και για τα ίδια προϊόντα. «Είναι δράμα, κάθε εβδομάδα βρίσκουμε τα προϊόντα πιο ακριβά», δηλώνει ο πρόεδρος Ινστιτούτου Καταναλωτών Ελλάδος, Γιώργος Λεχουρίτης.

Οι προτάσεις των σούπερ μάρκετ για προσφορές δεν φαίνονται να ενισχύουν πραγματικά την κατάσταση. Αντιθέτως, πολλές φορές οι τιμές αυξάνονται πρώτα και έπειτα μειώνονται εικονικά με ελάχιστες εκπτώσεις. Η απογοήτευση των καταναλωτών εντείνεται καθώς βλέπουν τις συχνές αλλαγές τιμών στα ράφια, παρά τις υποσχέσεις για μείωση της ακρίβειας.

Loading

Play