Ανακαλύψτε πώς οι λαϊκές αγορές αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούνται από τις λαϊκές αγορές για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών και ιδιαίτερα των νεαρής ηλικίας. Η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών (ΠΟΣΠΛΑ) διοργανώνει διαφημιστική εκστρατεία στα κοινωνικά δίκτυα με στόχο την ενίσχυση των λαϊκών αγορών. Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους ανθρώπους, οι οποίοι μπορεί να διαμένουν κοντά σε λαϊκές αγορές, αλλά συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και τα προϊόντα που προσφέρουν.
Πραγματοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube και WhatsApp), με τη χρήση βίντεο, φωτογραφιών και κειμένου. Από φρέσκα λαχανικά και φρούτα, μέχρι ρούχα και είδη σπιτιού, οι λαϊκές αγορές της Αθήνας προωθούν προϊόντα από ελληνικές και ευρωπαϊκές βιοτεχνίες. Το ενδιαφέρον του κοινού φαίνεται ήδη από τις αναρτήσεις στα επίσημα προφίλ των σωματείων, οι οποίες καταγράφουν την προσέλκυση νέων καταναλωτών.