Ανακαλύψτε πώς η Google διόρθωσε διαφήμιση του Gemini μετά από ανακριβείς ισχυρισμούς για την κατανάλωση τυριού. Η Google επανεξέτασε μια διαφήμιση του πρωτοποριακού εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης, Gemini, όταν αυτό υπερέβη τις εκτιμήσεις για την παγκόσμια ζήτηση τυριού Gouda. Το διαφημιστικό σποτ, που σχεδιάστηκε για να προβληθεί κατά τη διάρκεια του Super Bowl, ενός από τους πιο ακριβούς διαφημιστικούς χρόνους στα αμερικανικά μέσα, προοριζόταν να αναδείξει τις ικανότητες του Gemini.
Στην προσπάθεια του Gemini να αποδείξει την αξία του, προέβη σε ανακριβείς ισχυρισμούς σχετικά με την κατανάλωση τυριού παγκοσμίως, δηλώνοντας ότι το Gouda αντιπροσωπεύει το 50-60% της συνολικής κατανάλωσης. Όμως, ο blogger Νέιτ Χόουκ παρατήρησε ότι αυτά τα στοιχεία ήταν εντελώς λανθασμένα, καθώς το ολλανδικό τυρί δεν είναι τόσο δημοφιλές.
Αντιδρώντας στις επικρίσεις, ο Τζέρι Ντίσλερ, στέλεχος της Google, ανέφερε ότι το σφάλμα δεν οφειλόταν σε ψευδείς πληροφορίες αλλά σε λάθος ερμηνεία των δεδομένων που συλλέχθηκαν από διάφορους ιστότοπους. Εξήγησε ότι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τα αποτελέσματα και τις αναφορές, ωστόσο, παραδέχθηκε ότι τα ποσοστά αυτά κυκλοφορούσαν ευρέως στο διαδίκτυο.
Μετά την αναγνώριση του σφάλματος, η Google διόρθωσε τη διαφήμιση, αφαιρώντας οποιαδήποτε αναφορά στα εσφαλμένα ποσοστά και δημοσιεύοντας την αναθεωρημένη εκδοχή στο YouTube. Η Google επιβεβαίωσε στο BBC ότι συνεργάστηκε με τον τυροκόμο της διαφήμισης για να καταλήξει σε μία νέα περιγραφή προϊόντος χωρίς στατιστικά στοιχεία.
Το περιστατικό αυτό είναι ανησυχητικό για τη Google, καθώς συμβαίνει σε μια από τις πιο εμβληματικές τηλεοπτικές εκδηλώσεις. Οι αντιδράσεις των χρηστών και οι αμφισβητήσεις γύρω από τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας δεν είναι κάτι καινούργιο, καθώς στο παρελθόν είχε δεχτεί κριτική και για άλλες ανακρίβειες.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr