Ο Τραμπ προγραμματίζει δραστικές αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και χαλάρωση των ορίων ρύπανσης

Ο Τραμπ προγραμματίζει δραστικές αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και χαλάρωση των ορίων ρύπανσης

Αλλαγές στην πολιτική ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ προγραμματίζει η ομάδα Τραμπ, με επίκεντρο τη χαλάρωση των κανονισμών ρύπανσης. Η μεταβατική ομάδα του εκλεγμένου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ προγραμματίζει δραστικές αλλαγές στο καθεστώς που διέπει την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με έγγραφο που αποκάλυψε το Reuters. Αυτές οι προτάσεις περιλαμβάνουν τη διακοπή της υποστήριξης προς τα EV και τους σταθμούς φόρτισης, καθώς και την ενίσχυση των μέτρων που αποσκοπούν στην απαγόρευση εισαγωγών αυτοκινήτων, εξαρτημάτων και υλικών μπαταριών από την Κίνα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι συστάσεις της ομάδας Τραμπ έρχονται σε μια στιγμή που η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση στις ΗΠΑ έχει σταματήσει, ενώ η βαριά επιδοτούμενη βιομηχανία EV της Κίνας συνεχίζει να επεκτείνεται. Παράλληλα, προτείνεται η επιβολή δασμών σε όλα τα υλικά μπαταριών παγκοσμίως, με σκοπό την ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής.

Η ομάδα προτείνει επίσης να ανακατευθυνθούν τα κονδύλια που προορίζονται για τη στήριξη των σταθμών φόρτισης, προς προτεραιότητες εθνικής άμυνας, συμπεριλαμβανομένης της εξασφάλισης κρίσιμων προμηθειών μπαταριών. Αυτές οι αλλαγές αναμένονται να πλήξουν τις πωλήσεις και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τη στιγμή που οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε EV.

Η εκπρόσωπος της ομάδας, Καρολάιν Λέβιτ, υπογράμμισε ότι οι ψηφοφόροι έχουν αναθέσει στον Τραμπ την υλοποίηση των υποσχέσεων της προεκλογικής εκστρατείας του, περιλαμβάνοντας τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και την επιδοτούμενη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Ταυτόχρονα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως στρέφονται προς τα ηλεκτρικά οχήματα, εν μέρει λόγω των αυστηρότερων κυβερνητικών περιορισμών για τη ρύπανση, αλλά οι νέες προτάσεις της μεταβατικής ομάδας θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη παραγωγή οχημάτων που κινούνται με φυσικό αέριο, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων. Η πρόταση της ομάδας προτείνει την επιστροφή στους κανονισμούς του 2019, κάτι που θα επιτρέπει μεγαλύτερες εκπομπές ανά μίλι οχήματος και χαμηλότερη μέση οικονομία καυσίμου.

Καταληκτικά, η πολιτική της ομάδας Τραμπ δείχνει να αποκλίνει από την προσέγγιση της διοίκησης Μπάιντεν, η οποία προσπαθούσε να εξισορροπήσει τη στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας και τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αναμένοντας αλλαγές που θα μπορούσαν να αναδείξουν την πολιτική του Τραμπ στα θέματα του περιβάλλοντος και της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play