Αλλαγή δεδομένων στην μέτρηση ακροαματικότητας των ραδιοφώνων

Η MRB είναι η εταιρεία που θα έχει την ευθύνη της μέτρησης ακροαματικότητας των ραδιοφώνων. Η εταιρεία δημοσκοπήσεων παίρνει την σκυτάλη από τη Focus Bari επιβεβαιώνοντας τα ρεπορτάζ που την ήθελαν να είχε καταθέσει μεγαλύτερη προσφορά.

propoli

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση η πρώτη μέτρηση θα γίνει τον Ιανουαρίου του 2019. Η νέα έρευνα θα έχει διάρκεια δύο χρόνων όπως αναφέρεται σχετικά.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Η Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής (ΑΕΜΑΡ), ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΙΙΡΑ, αποφάσισε να αναθέσει το έργο της μέτρησης ραδιοφωνικής ακροαματικότητας στην Αττική στις εταιρείες MRB HELLAS και 361 RESEARCH SOLUTIONS ως εξής:

Το υποέργο Α (διενέργεια συνεχούς τηλεφωνικής έρευνας σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα) ανατίθεται από κοινού στις δύο εταιρείες MRB HELLAS και 361 RESEARCH SOLUTIONS.

Το υποέργο Β (ενσωμάτωση, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, ανάλυση δεδομένων και μεταδεδομένων και διάχυση αυτών) ανατίθεται στην εταιρεία MRB HELLAS.

Η νέα έρευνα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και θα αφορά την περίοδο 2019-2021.

Η ΑΕΜΑΡ ευχαριστεί όλες τις εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο πλαίσιο της πρόσκλησής της για την επιλογή αναδόχων».

Loading