INTIME

Συναντήσεις και συνεργασία της Nova με τα κορυφαία ελληνικά αθλητικά brands

Σε μια κομβική χρονιά στη διαμόρφωση του τηλεοπτικού χάρτη της χώρας μας, η Nova φαίνεται να διατηρεί και να ισχυροποιεί το δικό της ρόλο με έξυπνη στρατηγική…

propoli

Ο όρος «value for money», αποτελεί κανόνα στρατηγικής σημασίας για την επιτυχία όχι μόνο στον επιχειρηματικό, αλλά και στον αθλητικό κόσμο.

Για άλλη μια σεζόν, λοιπόν, η Nova αποδεικνύεται σε έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες και υποστηρικτές στο… γήπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου (και όχι μόνο), ακολουθώντας τη στρατηγική απόφαση της ηγεσίας της εταιρίας να βελτιώσει το κόστος συγκριτικά με την ποιότητα του αθλητικού της περιεχομένου και παράλληλα να μην αποκτήσει τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ο βασικός ανταγωνιστής της.

Με τους χειρισμούς της η διοικητική ομάδα της πλατφόρμας κατάφερε να διατηρήσει το 80% της εμπορικής αξίας του πρωταθλήματος της Superleague και τα τρία κορυφαία brands που θα διεκδικήσουν τον τίτλο (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό), επιτυγχάνοντας μείωση του κόστους κατά περίπου 25% για τα δικαιώματα της Λίγκας.

Η επίτευξη της συγκεκριμένης συμφωνίας, όμως, όχι μόνο δεν εφησυχάζει τους ανθρώπους του καναλιού, αλλά αντίθετα αποτελεί έξτρα κίνητρο για να σηκωθούν τα… μανίκια για τη νέα σεζόν. Άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια η Nova έχει αποδείξει ότι εχθρός του καλού είναι το… καλύτερο!

Στο πλαίσιο μιας διαρκούς προσπάθειας αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της, αλλά και ενός διαχρονικού αγώνα για την αναβάθμιση του προϊόντος που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet κ. Πάνος Παπαδόπουλος πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων με τους ισχυρούς ποδοσφαιρικούς παράγοντες της χώρας.

Ο κ. Παπαδόπουλος συναντήθηκε κατά σειρά με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Ιβάν Σαββίδη, με εκ των ιδιοκτητών της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, κ. Γιάννη Καϋμενάκη και τον πρόεδρο της αρκαδικής ΠΑΕ, κ. Γιώργο Μποροβήλο, με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς και με τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Μηνά Λυσάνδρου. Οι συνομιλίες έγιναν στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών  υποχρεώσεων των 4 ελληνικών ομάδων και εκεί διαπιστώθηκε η εξαιρετική και εποικοδομητική συνεργασία που έχει η Nova μέσα από τις διμερείς εμπορικές συμφωνίες με τα κορυφαία αθλητικά brands που πρωταγωνιστούν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ενώ διακρίνονται και στην Ευρώπη.

Πλέον στη Νova κινούνται με στόχο να έχουν premium αθλητικό περιεχόμενο με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands. Σε αυτό το πλαίσιο και έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova πήρε τα δικαιώματα του ιταλικού  πρωταθλήματος ποδοσφαίρου που με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί ένα από τα πλέον ανερχόμενα πρωταθλήματα. Παράλληλα ανανέωσε και το γαλλικό, ενώ θα κινηθεί δυνατά για τα δικαιώματα της premier League για την 3ετία 2019-2021.

Την ίδια στιγμή, η Nova για τα 2 επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να καλύπτει αποκλειστικά την EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, της πλέον ανερχόμενης εμπορικής διοργάνωσης στην χώρα μας, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.

Με όλες τις παραπάνω κινήσεις και παρά τον τερματισμό στης Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης της Super League οι συνδρομητές των καναλιών Novasports όχι μόνο δεν έχασαν κάποια από τις αθλητικές διοργανώσεις που παρακολουθούσαν, αλλά αντιθέτως προστέθηκε ένα από τα τρία δημοφιλέστερα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου που μέχρι πέρσι κατείχε η ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα. Έτσι η Nova ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της και τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν και την αγωνιστική σεζόν 2018-2019 να αποτελούν τον στρατηγικό εμπορικό συνεργάτη της Vodafone και της Wind σε θέματα αθλητικού περιεχομένου, αποδεικνύοντας την στρατηγική θέση που κατέχει η Nova στην αγορά του αθλητικού περιεχομένου.

Loading