Η όγδοη γενιά του Golf GTI με το δίλιτρο κινητήρα και τους 245 ίππους αποδεικνύεται αντάξιο του ονόματος GTI

Η Volkswagen ανεβάζει σημαντικά τη μπάρα στην κατηγορία των σπορ compact πεντάθυρων χάτσμπακ με το νέο Golf GTI, το οποίο συνδυάζει ιδανικά σπορ χαρακτήρα με τη μέγιστη άνεση.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 245 ίππους με ροπή 370 Nm δίνοντας στο μοντέλο εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις. Η ευελιξία και ο σπορ χαρακτήρας τελειοποιήθηκαν, με τη δικτύωση του Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό το υψηλότερου επιπέδου σύστημα ελέγχου, πλέον συντονίζει κεντρικά όλες τις ηλεκτρομηχανικές λειτουργίες του κινητήριου συστήματος. Διαθέσιμο και το Dynamic Chassis Control (DCC) με μεταβλητά αμορτισέρ, έτσι ώστε ο οδηγός του GTI να μπορεί να επιλέξει τη δική του ατομική ρύθμιση χρησιμοποιώντας την τυπική επιλογή από το προφίλ οδήγησης.

Οι ψηφιακές οθόνες των στάνταρ Digital Cockpit και συστήματος ψυχαγωγίας, ξεκινούν να λειτουργούν με το που θα ανοίξουν οι πόρτες. Το Discover Media (διαθέτει λειτουργία streaming και σύνδεση στο διαδίκτυο) ανήκει επίσης στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και το κορυφαίο Discover Pro 10 ιντσών. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης ενός εξατομικευμένου σχεδιασμού GTI, με το στροφόμετρο να εμφανίζεται στη μέση του Digital Cockpit.

Τυπικές λεπτομέρειες GTI διατηρούνται και στη νέα γενιά. Το κλασικό καρό μοτίβο του εσωτερικού έχει μια νέα, φρέσκια εμφάνιση και τώρα καλύπτει επίσης τα καινούργια σπορ καθίσματα. Το νέο Golf GTI δεν έχει πλέον μίζα που ενεργοποιείται με κλειδί – αυτό έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί Έναρξης/Διακοπής κινητήρα. Το σπορ τιμόνι τριών ακτίνων της προηγούμενης γενιάς Golf έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια αφής, ενώ προαιρετικά φιλοξενεί και το κουμπί του Travel Assist,που επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση του Golf με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.

Ο σχεδιασμός του ταιριάζει με τα ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Στο μπροστινό μέρος, οι ευρείες είσοδοι αέρα, οι χαμηλά τοποθετημένοι προβολείς LED και η χαρακτηριστική λωρίδα φωτός δεν περνούν απαρατήρητα. Στο πίσω μέρος, το σπόιλερ οροφής, ο διαχύτης και οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στα άκρα του αμαξώματος, είναι εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της GTI έκδοσης.

Το νέο GolfGTI εξοπλίζεται με κινητήρα από το τελευταίο εξελικτικό στάδιο της σειράς EA888 υπετροφοδοτούμενων κινητήρων της Volkswagen, evo4. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.0 TSI αποδίδει 245 ίππους και μέγιστη ροπή 370 Nm, διαθέσιμη στην περιοχή 1.600 – 4.300 σ.α.λ. Κατά το λανσάρισμα, ο TSI συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων (DSG). Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το νέο Golf GTI όγδοης γενιάς θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα προς το τέλος Οκτωβρίου.

Κ.Π.

©Πηγή: amna.gr