Ν. Καβαθούλη: Θα συνεχίσει και φέτος η Mercedes Ελλάς τις κοινωνικές δράσεις προς όφελος της κοινωνίας

Tο κοινωνικό της πρόσωπο, με πολλές κοινωνικές δράσεις, έδειξε το 2019 η Mercedes Ελλάς σύμφωνα με την HR Direktor της Mercedes-Benz Ελλάς, Νικολέττα Καβαθούλη.

propoli

Η εταιρεία «βοήθησε συνολικά 25 διαφορετικές ΜΚΟ, πρόσφερε 427 ώρες εθελοντικής εργασίας, δώρισε φάρμακα αξίας 1200 ευρώ, οργάνωσε εθελοντικές αιμοδοσίες με την συλλογή 55 φιαλών αίματος, ενώ διέθεσε 40 σακούλες με είδη πρώτης ανάγκης σε συνανθρώπους μας με δυσκολίες διαβίωσης» σημείωσε η κα. Καβαθούλη και προσέθεσε: « Πρόκειται για το σύνολο των δράσεων και των πρωτοβουλιών κοινωφελούς χαρακτήρα που οργανώνονται από τη Mercedes-Benz Ελλάς και βασίζονται στους 17 στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και σε 3 από τους πυλώνες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας. Τους εργαζόμενους, την κοινωνία-χώρα και το περιβάλλον».

Κάνοντας έναν απολογισμό της χρονιάς, η κα Καβαθούλη ανέφερε ότι «πραγματοποιήθηκαν 15 διαφορετικές δράσεις, στις οποίες συμμετείχε ενεργά η πλειοψηφία των εργαζομένων της Mercedes-Benz Ελλάς, υποστηρίζοντας 25 διαφορετικές ΜΚΟ και μετρώντας 427 ώρες εθελοντικής εργασίας».

Για το 2020, η κα Καβαθούλη περιγράφει στους στόχους της εταιρείας: «Το πρόγραμμα θα συνεχίσει να βασίζεται στους ίδιους πυλώνες και να διαμορφώνεται από την ομάδα της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού, την Ethelon και τους «Πλοηγούς» μας. Μας ενδιαφέρει να υπάρχει συνέχεια στο έργο μας, οπότε θα υπάρξει και φέτος ένας βασικός κορμός δράσεων που θα εμπλουτιστεί με τις επιπλέον ενέργειες που ζήτησαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοί μας. Ο κορμός μας αποτελείται από την αιμοδοσία και τη δωρεά μυελού των οστών, τους αγώνες δρόμου, καθώς και περιβαλλοντικές δράσεις, καθώς και δράσεις αφιερωμένες στη διαφορετικότητα και τα παιδιά. Οι δράσεις του 2020 θα εμπλουτιστούν με πρωτοβουλίες για τους ηλικιωμένους, τα ζώα και την οδική ασφάλεια».

Σχολιάζοντας τον εθελοντισμό στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη η HR Director της Mercedes-Benz Ελλάς επισημαίνει πως: «στην Ελλάδα η εθελοντική προσφορά δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη όσο σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παρ‘όλα αυτά διαπιστώνουμε πως τα τελευταία χρόνια η παρουσία του οργανωμένου εθελοντισμού γίνεται όλο και πιο αισθητή. Χαρακτηριστικά δείγματα αυτής της παρουσίας είναι η αύξηση του αριθμού οργανώσεων καθώς και των εταιρικών προγραμμάτων CSR.Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η κουλτούρα της προσφοράς, του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης είναι πολύ πιο εμφανής στις νεότερες γενιές απ’ ότι στους μεγαλύτερους. Χαρακτηριστική είναι η ενεργή συμμετοχή, τόσο στις δράσεις αλλά και στη διαδικασία υλοποίησής τους, εργαζομένων μας που ανήκουν στην Γενιά Ζ».

Τέλος, η κα Καβαθούλη τονίζει ότι θα πρέπει να υπάρξει κοινωνική ευαισθητοποίηση. «Για εμάς, τους ανθρώπους του#love2give, ιδανική είναι η συμμετοχή που αποτελείται από την ίδια την εταιρεία, τους υπαλλήλους μας και τις οικογένειές τους. Αυτό θεωρούμε το τρίπτυχο ενός επιτυχημένου προγράμματος. Η εταιρεία θα πρέπει να φυτεύει το σπόρο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και να καλλιεργεί την κουλτούρα της προσφοράς, κάνοντας τον εθελοντισμό και την αξία της ανιδιοτέλειας κομμάτι της καθημερινότητας όλων, αφού λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστές της ιδέας, όλοι μαζί μπορούμε να αφήσουμε ανεξίτηλο το αποτύπωμά μας και να εμπνεύσουμε την αξία της προσφοράς».

Κυριάκος Παρασίδης

©Πηγή: amna.gr

Loading