Νυφούδης: «Στόχος μας η καλύτερη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης»

Το γεγονός ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός την επόμενη μέρα μετά την έναρξη της λειτουργίας του μετρό στηλίτευσε στην εκπομπή «Politik-Μιλάμε Πολιτικά» στο Flash Radio 99.4 της Θεσσαλονίκης και στον Θόδωρο Παπαδόπουλο, ο Νίκος Νυφούδης ο οποίος ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του στο πλευρό του Σπύρου Βούγια στον Δήμο της Θεσσαλονίκης με τον συνδυασμό «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη».

propoli

Σε ερώτηση που δέχθηκε σχετικά με την ιδιότητά του ως δημοτικού συμβούλου στον δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη, ο Ν. Νυφούδης τόνισε ότι «η σχέση της Πυλαίας με τη Θεσσαλονίκη, ούτως ή άλλως είναι πάρα πολύ στενή. Σκεφτείτε ότι η Πυλαία φτάνει περίπου μέχρι τη Γρηγορίου Λαμπράκη σε κάποιο σημείο βαθιά στη Θεσσαλονίκη. Οπότε δε μπορείς να πεις ότι τα προβλήματα και της Πυλαίας αλλά και γενικότερα ο κόσμος που κατοικεί στη Πυλαία είναι πολύ διαφορετικός από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Εγώ θεωρώ ούτως ή άλλως το λέω πάρα πολλά χρόνια ότι όποιος ασχολείται με την αυτοδιοίκηση στο πολεοδομικό συγκρότημα, ότι και να λέμε, πάντα το μυαλό μας είναι στον μεγάλο δήμο της Θεσσαλονίκης, ο οποίος χαράσσει την πολιτική του ευρύτερου πολεοδομικού συγκροτήματος».

«Να περάσουμε στη νέα μητροπολιτική οργάνωση των δήμων»

Από την πλευρά του, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενός μοντέλου ευρύτερου μητροπολιτικού δήμου, ο οποίος θα είναι αρμόδιος για τα σημαντικότερα προβλήματα της πόλης. «Στην πράξη, στην ουσία, οι περιφερειακοί δήμοι, γι’ αυτό λέγονται περιφερειακοί. Και εγώ το λέω εδώ και πάρα πολλά χρόνια ότι κάποια στιγμή θα περίμενα, με όλες αυτές τις αλλαγές που έχουν γίνει στην τοπική αυτοδιοίκηση, επιτέλους να περάσουμε και στη νέα μητροπολιτική οργάνωση των δήμων. Δηλαδή λόγω της δουλειάς μου, επειδή βιώνω το Λονδίνο, εδώ και 10 χρόνια περίπου με σπουδές κλπ που πηγαινοέρχομαι, βλέπουμε ένα μητροπολιτικό δήμο Λονδίνου, που ο δήμαρχος του Λονδίνου ασχολείται με τα μεγάλα προβλήματα της πόλης, που σημαίνει κυκλοφοριακό, μεταφορές, καθαριότητα, εγκληματικότητα, οικονομία και οι περιφερειακοί δήμοι ασχολούνται με τα ουσιαστικά καθημερινά προβλήματα».

«Δεν υπάρχει σχεδιασμός την επόμενη μέρα λειτουργίας του μετρό»

Ο Ν. Νυφούδης, τόνισε ακόμα, πως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της πόλης, αποτελεί το γεγονός, ότι «δεν έχουμε κανένα σχεδιασμό, ακόμα και αν λύναμε το σημερινό πρόβλημα, θα βρούμε ένα άλλο πρόβλημα μπροστά μας μετά από δύο χρόνια. Κανένας δε το σηκώνει, ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός σχεδιασμός, τι θα γίνει από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το μετρό. Το ξέρετε ότι τα λεωφορεία και η σύμβαση που είχε ο ΟΑΣΘ στο παρελθόν με κράτος, που πολύς κόσμος το αγνοεί, είχε να κάνει με την εξυπηρέτηση των πολιτών, μέχρι να γίνει το μετρό.

Υπάρχουν και άλλα ζητήματα, γιατί ακόμα και αν λέγαμε εύκολα ότι θα πάρουμε τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ και θα αλλάξουμε απλά τις γραμμές. Δεν είναι έτσι γιατί σκεφτείτε ότι τα λεωφορεία αυτά δεν χωράνε να περάσουν στα στενά και στις καθέτους. Γιατί φαντάζομαι ότι ένα απλοϊκό σχέδιο που θα γίνει την επόμενη μέρα είναι όπου υπάρχουν στάσεις του μετρό, να συνδέονται οι περιοχές από πάνω και από κάτω με μικρά λεωφορεία που θα ενώνουν τις γειτονιές».

«Ο Σπύρος Βούγιας θα είναι ο κατάλληλος δήμαρχος»

Ερωτηθείς σε σχέση με την απόφασή του να συμπράξει με τον Σπύρο Βούγια κάτω από την ομπρέλα ενός κοινού συνδυασμού, ο Ν. Νυφούδης τόνισε πως «οι σχέσεις μας με τον Σπύρο πάνε πολύ πίσω. Εγώ ήμουν συνεργάτης του στενός και τα τελευταία δέκα χρόνια και όταν εκλέχτηκε βουλευτής το 2009. Οπότε η σχέση μας είναι καταρχήν φιλική και ειλικρινής και η προσπάθεια που κάναμε είχε στόχο και έχει στόχο να καταφέρουμε να εκλέξουμε και να εξασφαλίσουμε ότι την επόμενη μέρα ο δήμος Θεσσαλονίκης θα έχει μια διοίκηση που θα μπορέσει να διοικήσει πραγματικά τον δήμο.

Για μένα πραγματικά πιστεύω ότι σε αυτή τη συγκυρία με αυτό το εκλογικό σύστημα, της απλής αναλογικής που σημαίνει ότι την επόμενη μέρα θα χρειαστεί να υπάρχει ένα δημοτικό συμβούλιο συνθέσεων και όχι αντιθέσεων, ένας Σπύρος Βούγιας που έχει μια παρουσία στην πόλη τα τελευταία 30 χρόνια με ουσιαστικές παρεμβάσεις, όχι μόνο πολιτικές αλλά και ως ακαδημαϊκές, και γνωρίζοντας ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης ξεκινά από το κυκλοφοριακό, την κίνηση, τα αυτοκίνητα και γενικότερα τους κοινόχρηστους χώρους και είναι η δική του δουλειά μια ζωή, ο Σπύρος θα είναι ο κατάλληλος δήμαρχος και θα είναι ένας καλός δήμαρχος».

Loading