Η ενσυναίσθηση είναι έννοια πάνω στην οποία πρέπει να χτίζεται η επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού 

Ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα remarks και 1.500 συμμετέχοντες είναι ο απολογισμός του online conference “ Destination Greece | Communication in challenging times” που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020, από τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εκπρόσωποι των δημόσιων θεσμών, ο ιδιωτικός τομέας του τουρισμού και εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης μοιράστηκαν με το κοινό τις απόψεις τους, την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους για την επικοινωνία στον τουρισμό. 
  
Η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια των συζητήσεων και οι τοποθετήσεις των ειδικών, οδήγησαν σε πολύτιμα συμπεράσματα για την επόμενη μέρα του τουρισμού: 

propoli

Ø    Η ενσυναίσθηση είναι έννοια πάνω στην οποία πρέπει να χτίζεται η επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού 
Ø    Η επένδυση στα θετικά στοιχεία της ελληνικότητας έχει να ωφελήσει την επικοινωνία της Ελλάδας  
Ø    Η βιώσιμη ανάπτυξη πρωταγωνίστησε ως κατεύθυνση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους προορισμούς, εστιάζοντας στις φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία πρακτικές που θα δημιουργήσουν μια σημαντική παρακαταθήκη για τα επόμενα χρόνια 
Ø    Η συνεργασία, που πράγματι είναι μια συλλογική κατάκτηση είναι ζητούμενη για όλους, πλέον πρέπει να γίνεται πιο δομημένα και ουσιαστικά 
Ø    Είναι ζητούμενος ο συντονισμός της προβολής των επιμέρους προορισμών, ώστε να υπάρχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την Ελλάδα 
Ø    Η επικοινωνία των προορισμών πρέπει να αντανακλά ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, ενώ ταυτόχρονα η σωστή επικοινωνία των προορισμών έχει τη δύναμη να το διαμορφώνει 
  
Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει και στην έρευνα που παρουσίασε η εταιρία MRB, στο πλαίσιο του διαδικτυακού συνεδρίου, τα αποτελέσματα της οποίας αναμένεται να αποτελέσουν  οδηγό στη χάραξη στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Με βάση αυτή, το 63% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι η προβολή της χώρας στο εξωτερικό εργαλειοποιείται. Το 51%  θεωρεί την αισθητική της επικοινωνίας σύγχρονη και μοντέρνα. Η πολιτιστική κληρονομία αποτελεί σημαντικό εργαλείο και πρέπει να ενταχθεί στο Interactive experience της χώρας. Είναι ανάγκη να υπάρξει περαιτέρω προβολή των ελληνικών προϊόντων/ ελληνικής διατροφής/ γαστρονομίας και την ίδια στιγμή, η επικοινωνία της χώρας και των προορισμών πρέπει να αποκτήσουν κοινή Branding πλατφόρμα χωρίς να μειώνεται η προσωπικότητα του κάθε προορισμού. 
  
Τη δική του ωστόσο πινελιά μάρκετιγκ προσέθεσε τέλος, ο brand strategist Πήτερ Οικονομίδης  παροτρύνοντας αυτούς που θα ασχοληθούν με την προβολή και επικοινωνία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος να επικεντρωθούν στον τουρίστα και να προβλέψουν τι θα θέλει στο μέλλον από την Ελλάδα. “Πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσουμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Πόσο σημαντικό είναι ένα ταξίδι στην Ελλάδα στους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Δηλαδή όχι τι μας δίνουν αυτοί αλλά τι τους δίνουμε εμείς”, ανάφερε μεταξύ άλλων. Σε ό,τι αφορά την εφετινή καμπάνια State of Mind, επεσήμανε πως αυτή,  αντικατοπτρίζει τι σημαίνει η Ελλάδα για τον κόσμο. 
 

©Πηγή: amna.gr

Loading