Καμπάνια ενημέρωσης για την υπεύθυνη «Αυτοφροντίδα»

Ρόλο «εκπαιδευτή» και «συμβούλου» του κοινού, για την αντιμετώπιση ήπιων και ελαφριών ασθενειών (κρυολόγημα, βήχας, συνάχι, δυσκοιλιότητα, τσιμπήματα εντόμων, ήπια δερματολογικά προβλήματα κ.α.) αναλαμβάνει ο φαρμακοποιός, στο πλαίσιο ενημερωτικής καμπάνιας για την υπεύθυνη «Αυτοφροντίδα».

propoli

«Ο Φαρμακοποιός είναι σε θέση να γνωρίζει και να προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα «Αυτοφροντίδας», συνοδεύοντάς τα με οδηγίες σωστής και ασφαλούς χρήσης, για περιπτώσεις πρόληψης, ήπιων συμπτωμάτων και προβλημάτων υγείας, όπως και να παραπέμπει τον ασθενή στον θεράποντα γιατρό όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο», ανέφερε κατά τη διάρκεια παρουσίασης της καμπάνιας ο πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ) Α. Βαλτάς. Πρόσθεσε ότι ο ΠΦΣ με τα 10.000 φαρμακεία μπορεί να αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο στην αναμόρφωση του Συστήματος Υγείας της χώρας με τη συμμετοχή του στο Σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τους εκπροσώπους του ΠΦΣ, έξι στους 10 πολίτες πάντα ρωτούν τον Φαρμακοποιό και σχεδόν οκτώ στους 10, συμβουλεύονται τον Φαρμακοποιό πάντα ή έστω κάποιες φορές. Οι υπηρεσίες που παρέχονται στο Φαρμακείο αφορούν κατά 88% τη μέτρηση πίεσης, 72,8% αντιγριπικούς εμβολιασμούς, 56,8% έλεγχο βάρους και τεστ σακχάρου.

Το μήνυμα της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού που υλοποιούν σε συνεργασία ο Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) και ο ΠΦΣ, είναι: «Αυτοφροντίδα»: Φρόντισε τον εαυτό σου, Ρώτησε το φαρμακοποιό σου» και στόχος της είναι, η ανάδειξη της σημασίας της υπεύθυνης Αυτοφροντίδας, συστήνοντας στο κοινό να απευθυνθεί στον Φαρμακοποιό του.

Οι εκπρόσωποι των ΕΦΕΧ και ΠΦΣ, ανέλυσαν τη σημασία της υπεύθυνης Αυτοφροντίδας για την προάσπιση της δημόσιας υγείας και τη διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, την εξοικονόμηση πόρων και τη μεγιστοποίηση της ανταποδοτικότητας του συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης και Δημόσιας Υγείας.

Η καμπάνια, ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2020 και θα διαρκέσει έως τον Μάιο του 2020 με επίκεντρο το Φαρμακείο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας τα φαρμακεία πανελλαδικά θα φέρουν σήμανση με το λογότυπο και το μήνυμα και ο Φαρμακοποιός θα εκπαιδεύει το κοινό αναφορικά με την «Αυτοφροντίδα».

©Πηγή: amna.gr

Loading