Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του προστάτη από τον «Στόχο-Πρόληψη»

Πριν από 19 χρόνια ο «Στόχος-Πρόληψη» επικοινώνησε στην Ελλάδα την εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους». Νέα, υγιή κορίτσια φόρεσαν το μπλουζάκι με σήμα τον Στόχο και διέδωσαν το αισιόδοξο μήνυμα της πρόληψης. Ο «Στόχος-Πρόληψη» με τη βοήθεια και συμμετοχή όλων, θέλει να διοχετεύσει τη ροή της πληροφόρησης στους άνδρες μέσω των γυναικών. Παράλληλα θα προβάλει τη νέα καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης για τις αλλοιώσεις του προστάτη, με τίτλο «Δες τον Προστάτη σαν φίλο, όχι σαν απειλή».

propoli

Όπως τόνισαν οι ειδικοί επιστήμονες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, περισσότεροι από το 95% των ασθενών αρχικού σταδίου θεραπεύονται. Αποτελεί δε ζωτικής σημασίας οι άνδρες άνω των 50 ετών να κάνουν προληπτικές εξετάσεις για τον προστάτη τους.

Τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, υπογράμμισε κατά την ομιλία του ο πρόεδρος της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας, Ιωάννης Γκιάλας. «Μετά τα 50 έτη, όλοι οι άνδρες πρέπει να προβούν σε προληπτικό έλεγχο, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Αν υπάρχει ιστορικό στην οικογένεια ο έλεγχος πρέπει να ξεκινάει από τα 45. Η άθληση και η μεσογειακή διατροφή προστατεύουν από τον καρκίνο του προστάτη».

Από την πλευρά της η πρόεδρος του «Στόχος – Πρόληψη» Μαριλένα Στρατοπούλου δήλωσε: «Ξεκινήσαμε μια καμπάνια που σκοπό έχει να προβάλει το μήνυμα, ότι ακούγοντας την λέξη προστάτης δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρόκειται για μια σοβαρή ασθένεια. Ο προστάτης μέχρι μια ηλικία είναι ο καλός φίλος του άντρα, τόσο καλός που στην καμπάνια τον παρομοιάζουμε με τον καλύτερό του φίλο. Οι άνδρες σήμερα χειρίζονται τον προστάτη σαν ένα μυστικό τους. Ενώ είναι κάτι απλό, χρειάζεται να ρωτήσουν, να μάθουν για να ζουν καλά!».

©Πηγή: amna.gr

Loading