Η. Αθανασίου: Ετοιμάζουμε τα ΕΛΤΑ της επόμενης ημέρας

Αθανασίου: Ετοιμάζουμε τα ΕΛΤΑ της επόμενης. Στη δύναμη και το κύρος που απέκτησαν τα ΕΛΤΑ μέσα από την ιστορική διαδρομή των 191 χρόνων λειτουργίας τους, αλλά και τις προκλήσεις που καλείται να …. Αθανασίου: Ετοιμάζουμε τα ΕΛΤΑ της επόμενης. Στη δύναμη και το κύρος που απέκτησαν τα ΕΛΤΑ μέσα από την ιστορική διαδρομή των 191 χρόνων λειτουργίας τους, αλλά και τις προκλήσεις που καλείται να …. ροη

propoli

Στη δύναμη και το κύρος που απέκτησαν τα ΕΛΤΑ μέσα από την ιστορική διαδρομή των 191 χρόνων λειτουργίας τους, αλλά και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει από την πρώτη μέρα της τοποθέτησής της στον Όμιλο ΕΛΤΑ η πρώτη διοίκηση που επιλέχθηκε μέσω αυστηρά ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων Ηλίας Αθανασίου, μιλώντας στις εργασίες του συνεδρίου του Economist.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των ΕΛΤΑ, ο διευθύνων σύμβουλος σημείωσε ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται σε ένα τομέα της παραδοσιακής οικονομίας, που εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης βρίσκεται σε σταθερά φθίνουσα πορεία σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, βασικές προτεραιότητες για τη διοίκηση αποτελούν, από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων της, η αποκατάσταση της φήμης και της αξιοπιστίας της εταιρείας με την επίλυση του θέματος της πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΗ, η αναδιοργάνωση και η αναδιάρθρωση της εταιρείας και η είσπραξη οφειλών κυρίως από την παροχή της καθολικής υπηρεσίας.

Παράλληλα επεσήμανε ότι, παρά τα όποια προβλήματα, η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει ο Όμιλος των ΕΛΤΑ βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα και αποτελούν τις βάσεις στις οποίες θα οικοδομηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη. Απόδειξη όλων αυτών είναι ότι μέσω του Ομίλου πραγματοποιούνται σήμερα πληρωμές (λογαριασμοί, αντικαταβολές, πληρωμές συντάξεων κλπ) που αγγίζουν τα 3,5 δις. Euro, διακινούνται 1 εκατ. αντικείμενα ημερησίως ενώ το δίκτυο και την ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ επισκέπτονται και χρησιμοποιούν περίπου 4 εκατ. άνθρωποι κάθε μήνα. Παράλληλα η εταιρεία διαθέτει δίκτυο 1.400 σημείων πανελλαδικά, ενώ σε 180 σημεία από αυτά δεν υπάρχει παρουσία τραπεζικού καταστήματος.

Όσον αφορά στη βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας, ο κ. Αθανασίου τόνισε ότι  η εταιρεία στην κατεύθυνση της αύξησης των εσόδων της προσπαθεί να προσελκύσει καθημερινά νέους πελάτες, αλλά και να επαναφέρει κάποιους από αυτούς που έχουν διακόψει τη συνεργασία τους και ενίσχυσε τις διασταυρούμενες πωλήσεις (cross-selling), ενώ έχει προχωρήσει στον εξορθολογισμό των δαπανών και του κόστους. Τα πρώτα δείγματα είναι ήδη εμφανή, καθώς στον προϋπολογισμό για το 2019 παρατηρείται μια βελτίωση στο EBITDA κατά 50% ή 14 εκατ. ευρώ.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading