(ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI)

Η εταιρεία που αγόρασε τον ΟΣΕ έχει προϊστορία στους εκτροχιασμούς και τις συγκρούσεις τρένων

Έτος 2017 και ο ΟΣΕ πωλείται για 45 εκατομμύρια ευρώ στην Ιταλική εταιρεία «Ferrovie dello Stato Italiane Group», με πολλούς γνώστες να μιλάνε για μια εταιρεία που δεν πρεσβεύει την ασφάλεια στις μετακινήσεις.

Σύμφωνα με τα όσα μας ανέφεραν και μετά από μια μικρή αναζήτηση η εν λόγω εταιρεία που από το 2000 έχει τα τρένα και στην Ιταλία, μετά από εντολή της ΕΕ για να ανοίξουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές με τις ιδιωτικοποιήσεις, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά «εγκλήματα».

propoli

Μόνο τα τελευταία χρόνια λόγω της έλλειψης αναβάθμισης, την εντατικοποίηση των περικοπών χρηματοδότησης αρχικά από την κυβέρνηση του Σίλβιο Μπερλουσκόνι έχουν γίνει τα εξής πολύνεκρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα:

Εκτροχιασμός Rometta Marea το 2002
Σιδηροδρομικό δυστύχημα του Crevalcore το 2005
Εκτροχιασμός του Viareggio το 2009

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα αναφέρονται και σε διάφορες αναρτήσεις και μέσα στην Ιταλία, η εν λόγω εταιρεία θεωρείται υπεύθυνη για αλλοίωση των στοιχείων στα δυστυχήματα.

Στο εκτροχιασμό του Viareggio μάλιστα όλοι οι καταδικασθέντες σύμβουλοι της Ferrovie dello Stato Italiane υπέβαλαν προσφυγή στο Ανώτατο Δικαστήριο της ΕΕ το 2020 όπου και αθωώθηκαν οριστικά το 2021.

Όπως διαβάσατε νωρίτερα, οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στον ελληνικό σιδηρόδρομο, τονίζοντας ότι θα έχουμε δυστυχήματα και δυστυχώς επαληθεύτηκαν.

Δείτε επίσης: Δυστύχημα στα Τέμπη – Δασκαλόπουλος: «Ένα πρόσωπο απολογείται μέχρι στιγμής για την τραγωδία και η έρευνα συνεχίζεται»

Loading