Τέμπη: Σταθμάρχης για τα ρεπό του τριημέρου – Το πρόγραμμα βαρδιών του Μαρτίου και τα νέα ερωτήματα

Τα ρεπό των παλαιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας είχε κληθεί να καλύψει ο μοιραίος σιδηροδρομικός υπάλληλος που έστειλε τα δύο τρένα στην ίδια γραμμή προκαλώντας την τραγωδία στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Ραγδαίες είναι και σήμερα (07.03.2023) οι εξελίξεις στην υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, με τις αποκαλύψεις για τον κατηγορούμενο σταθμάρχη να διαδέχονται η μία την άλλη.

propoli

Σύμφωνα με το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου που δημοσιεύει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» ο 59χρονος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε μετά την απολογία του, δεν είχε καμία βάρδια στον σταθμό της Λάρισας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρόγραμμα που είχε εκδοθεί πριν από το δυστύχημα, καθώς ετοιμάζεται γύρω στις 25 του κάθε μήνα για τον επόμενο, ο Β.Σ. θα εργαζόταν ολόκληρο τον Μάρτιο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Σύμφωνα με το φύλλο παρουσίας Σταθμαρχών Σταθμού Λάρισας – Μεζούρλου για τον μήνα Μάρτιο 2023, από την 1η έως τις 3 Μαρτίου θα ήταν σταθμάρχης στον Παλαιοφάρσαλο και από τις 4 έως τις 8 του μήνα θα έβγαινε σε ρεπό που σημειώνεται ως ανάπαυση.

Από τις 9 έως τις 16 του μήνα θα ήταν επίσης βάρδια στον Παλαιοφάρσαλο, 17 με 19 του μήνα είχε ρεπό και από τις 20 έως τις 31 Μαρτίου θα εργαζόταν ξανά στον ίδιο σταθμό του Παλαιοφάρσαλου.

Αυτό σημαίνει ότι το βράδυ του δυστυχήματος ο προφυλακισμένος σταθμάρχης εκτελούσε την τελευταία βάρδιά του στον σταθμό της Λάρισας για την τρέχουσα περίοδο.

Όπως είναι ήδη γνωστό, είχε αρχίσει να εργάζεται σε αυτό το κομβικό πόστο στις 25 Φεβρουαρίου, δηλ. το Σάββατο που άρχιζε το τριήμερο και στην ουσία θα έμενε μόνο τέσσερις ημέρες εκεί έως την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου, αφού από την 1η Μαρτίου έπρεπε να μετακινηθεί στον Παλαιοφάρσαλο, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Ήδη οι ανακριτικές Αρχές βάζουν κι άλλα πρόσωπα στο κάδρο των ερευνών με σκοπό να αποσαφηνιστεί πώς ένας υπάλληλος με προϋπηρεσία μόλις 16 ημερών επελέγη για να εργαστεί στην Λάρισα το τριήμερο, κατά τη διάρκεια του οποίου χιλιάδες άνθρωποι θα μετακινούνταν με τρένα.

Ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι βάρδιες Φεβρουαρίου είχαν βγει από το τέλος Ιανουαρίου, πριν καν ο σταθμάρχης αποκτήσει έστω κι αυτή την υποτυπώδη προϋπηρεσία. Οι βάρδιες βγήκαν από τον προϊστάμενο Επιθεώρησης και εστάλησαν κατά τη συνήθη πρακτική στον διευθυντή κυκλοφορίας, ο οποίος δεν διατύπωσε κάποια αντίρρηση και το πρόγραμμα εκτελέστηκε όπως είχε καταρτιστεί. Πλέον από το πρόγραμμα Μαρτίου προκύπτει ότι ο άπειρος σταθμάρχης επελέγη για την Λάρισα μόνο για το τριήμερο και στη συνέχεια θα εργαζόταν σε ένα λιγότερο απαιτητικό πόστο – όπως είχε συμβεί και στην αρχή της σύντομης καριέρας του.

Ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα
Την ίδια στιγμή, η «Καθημερινή» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το πρόγραμμα των βαριών του Φεβρουαρίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Σύμφωνα με το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, αυτό σημαίνει ότι, από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι και νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες!

Επιπλέον, ο ίδιος είπε στην απολογία του ότι, με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να είναι μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του (στο πρόγραμμα των βαρδιών φαίνεται ότι μαζί του έπρεπε να είναι άλλος ένας συνάδελφός του). Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης είπε ότι αφέθηκε μόνος του στον χώρο.

Δείτε επίσης: Επίθεση Άδωνι Γεωργιάδη σε Αντώνη Κανάκη και στήριξη σε Πορτοσάλτε

Loading