IN TIME

Ο Μητσοτάκης βάζει στόχο 12 από τις 13 περιφέρειες

Του Χρήστου Τσαλικίδη
Να «βάψει» γαλάζιες τις 12 από τις 13 περιφέρειες της χώρας έχει βάλει ως στόχο ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών.

propoli

Ήδη η ΝΔ έχει κερδίσει τις 5 από την πρώτη Κυριακή, ενώ παράλληλα δίνει τον δικό της αγώνα ώστε να επικρατήσουν στον δεύτερο γύρο οι εκλεκτοί της στους δήμους Αθήνας (Κώστας Μπακογιάννης) και Θεσσαλονίκης (Νίκος Ταχιάος).

Αναλύοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των exit poll, στην Πειραιώς επικρατεί ικανοποίηση και για το γεγονός ότι η αξιωματική αντιπολίτευση προηγείται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και κυρίως σε εκείνη των 17-24 χρόνων. Στελέχη του κόμματος σημειώνουν πως το συγκεκριμένο εύρημα αποδεικνύει οτι ο πολιτικός λόγος της ΝΔ έχει απήχηση στη νεολαία και όχι μόνο στις μεγαλύτερες ηλικίες, ενώ το ίδιο ισχύει και στο σύνολο των εργαζομένων (ιδιωτικοί, δημόσιοι υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, αγρότες) και των νοικοκυρών.

Οι νέοι ψήφισαν ΝΔ

«Η Νέα Δημοκρατία επικράτησε καθολικά όχι μόνον σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, αλλά και σε όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες των εργαζομένων γκρεμίζοντας πολλούς από τους μύθους που επιμελώς προσπαθούσε να καλλιεργήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχουν, δε, ορισμένα στοιχεία που δείχνουν πόσο εντυπωσιακή ήταν η μεταστροφή των ψηφοφόρων που ανήκουν σε συγκεκριμένες ομάδες σε σχέση με την ψήφο τους το 2015» υποστηρίζουν στο Politik οι ίδιες πηγές.

Για παράδειγμα στην ηλικιακή ομάδα 17-24 η ΝΔ έλαβε 27,2%, έναντι 25,3% του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ το 2015 ο ΣΥΡΙΖΑ είχε λάβει 42,9% και η ΝΔ μόλις 16,5%. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η διαφορά στην ομάδα των νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας (25-34) στην οποία η ΝΔ επικράτησε του ΣΥΡΙΖΑ με 5,6% (από 13,8% που είχε χάσει το 2015). Μάλιστα σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα ο ΣΥΡΙΖΑ κατέγραψε τη χειρότερη επίδοσή του σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες, καθώς έλαβε μόλις 20,9%.

Στρατηγική που κερδίζει δεν αλλάζει…

Αναφορικά τώρα με την επικείμενη μάχη των εθνικών εκλογών ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα εστιάσει τον προγραμματικό του λόγο στα ζητήματα που απασχολούν περισσότερο τους Έλληνες. Πώς, δηλαδή, θα προσελκύσει η οικονομία μας επενδύσεις, πώς θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, πώς θα μειωθούν οι φόροι και πως θα αποκατασταθεί το αίσθημα ασφάλειας στις γειτονιές. «Θα εργαστούμε σκληρά ώστε να πείσουμε τους Έλληνες ότι αξίζουμε την εμπιστοσύνη τους» προσθέτουν υψηλόβαθμα κομματικά στελέχη, σημειώνοντας με νόημα πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξουν τη νικηφόρα στρατηγική των ευρωεκλογών.

 

Loading