Π. Φιλιππίδης: «Να καταργηθούν οι μικρές εκπτώσεις»

“Άποψη του συλλόγου είναι ότι πρέπει να καταργηθούν οι μικρές εκπτώσεις όπως το Black Friday και να έχουμε δύο περιόδους πραγματικών εκπτώσεων, για να υπάρχει και κάποια αξία σε όλο αυτό”, δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή “Μεσημέρι μαζί“, μέσα από τη συχνότητα του Flash 99.4. Ο κ. Φιλιππίδης μίλησε για την κίνηση στην αγορά αυτές τις μέρες, τονίζοντας πως η κατάσταση είναι χειρότερη από πέρυσι.

“Δεν είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί παρά τον πολύ κόσμο που βλέπατε στο κέντρο της πόλης, οι σακούλες με τα ψώνια που κρατούσαν οι πολίτες δεν ήταν πολλές. Είναι χειρότερα από πέρυσι, ελπίζω όμως να μπορέσουμε να ρεφάρουμε μέχρι τις 31 του μήνα. Είμαστε ανοιχτά και αυτή την Κυριακή, που ελπίζω να είναι μια πάρα πολύ καλή μέρα. Θέλουμε να δούμε πώς θα κλείσει αυτή η χρονιά, που μπήκε άσχημα και τελειώνει άσχημα”.

propoli

“Ο κόσμος δεν έχει συνέλθει ακόμα από την κρίση”

Ερωτηθείς σχετικά με το αν η Black Friday και οι εμβόλιμες εκπτώσεις επηρεάζουν την κίνηση στην αγορά, ο κ. Φιλιππίδης απάντησε ως εξής: “Η αγορά είναι ζωντανός οργανισμός, επηρεάζεται από τα πάντα και φυσικά επηρεάζεται και από το Black Friday και από τις εμβόλιμες εκπτώσεις. Πιθανόν κάποιοι να έκαναν τις αγορές τους, αλλά τίθεται ένα άλλο θέμα. Άποψη του συλλόγου είναι ότι πρέπει να καταργηθούν όλες αυτές οι μικρές εκπτώσεις και να έχουμε δύο περιόδους πραγματικών εκπτώσεων, ώστε να υπάρχει κάποια αξία σε όλο αυτό”.

Αναφερθείς στην οικονομική κατάσταση των καταναλωτών, ο κ. Φιλιππίδης τόνισε πως τα κατάλοιπα της κρίσης βρίσκονται ακόμα εδώ. “Τα χρήματα του καταναλωτή δεν φτάνουν για την αγορά. Φτάνουν για όλα τα υπόλοιπα, για όλες τις δαπάνες που κάνει μια μέση οικογένεια για το κράτος, αλλά όχι για την ένδυση και την υπόδηση. Από τον Σεπτέμβριο του 2018 όλοι λένε πως βγήκαμε από τα μνημόνια και πως όλα πάνε καλύτερα, αλλά ο κόσμος δεν έχει συνέλθει ακόμα από την κρίση. Υπάρχει μια αισιοδοξία για το μέλλον, αλλά την αισιοδοξία δεν μπορείς να την ρευστοποιήσεις. Αν δεν υπάρχουν λεφτά στην τσέπη του καταναλωτή, τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ δύσκολα.

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Φιλιππίδης εδώ:

Loading