A German flag flies outside the European Parliament in Brussels October 21, 2013. In Brussels, Germans have shrugged off their postwar reserve and make no apology for shaping Europe's future, taking key posts in EU institutions and pushing Berlin's trade interests with vigour. Picture taken October 21, 2013. To match Insight EU-GERMANY/INFLUENCE REUTERS/Francois Lenoir (BELGIUM - Tags: POLITICS BUSINESS)

Γερμανία: Συμφωνία με την ΕΕ για τη μελλοντική χρήση των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Γερμανία κατέληξαν σε συμφωνία σχετικά με τη μελλοντική χρήση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δήλωσαν αξιωματούχοι σήμερα, σύμφωνα με το Reuters. Το θέμα αυτό παρακολουθείται στενά από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η συμφωνία θα επιτρέψει ορισμένες μηχανές εσωτερικής καύσης μετά το 2035.

propoli

H ΕΕ και η μεγαλύτερη οικονομία της, η Γερμανία, είχαν έρθει σε αντιπαράθεση σχετικά με την προγραμματισμένη για το 2035 σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων που εκπέμπουν CO2, αλλά οι ηγέτες έδωσαν σήμα τις τελευταίες ημέρες ότι βρίσκονταν κοντά σε μια λύση.

Η Γερμανία ήθελε διαβεβαιώσεις ότι τα νέα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μπορούν να πωλούνται μετά την προθεσμία, εάν λειτουργούν με ηλεκτρονικά καύσιμα – ένα αίτημα που υποστηρίχθηκε από τμήματα της ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας.

Βρήκαμε συμφωνία με τη Γερμανία σχετικά με τη μελλοντική χρήση των ηλεκτρονικών καυσίμων στα αυτοκίνητα“, δήλωσε στο Twitter ο Φρανς Τίμερμανς, επικεφαλής της πολιτικής της ΕΕ για το κλίμα.

Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσσινγκ δήλωσε ότι “ο δρόμος είναι ελεύθερος” με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε αργά την Παρασκευή.

Οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να εξακολουθούν να ταξινομούνται εκ νέου μετά το 2035, εάν ανεφοδιάζονται αποκλειστικά με καύσιμα ουδέτερα ως προς το CO2“, ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter.

Η Σουηδία, η οποία ασκεί την εκ περιτροπής προεδρία της ΕΕ, δήλωσε ότι οι διπλωμάτες της ΕΕ θα ψηφίσουν τη Δευτέρα για την επίσημη έγκριση του νόμου για τη σταδιακή κατάργηση του 2035.

Αυτό θα σήμαινε ότι οι υπουργοί Ενέργειας θα μπορούσαν στη συνέχεια να δώσουν στον νόμο την τελική υπογραφή που απαιτείται για να τεθεί σε ισχύ την Τρίτη, σε προγραμματισμένη συνεδρίαση στις Βρυξέλλες.

Ο Μπένγιαμιν Στέφαν της ομάδας εκστρατείας της Greenpeace δήλωσε ότι η συμφωνία αποτελεί πλήγμα για την προστασία του κλίματος.

Αυτός ο βρωμερός συμβιβασμός υπονομεύει την προστασία του κλίματος στις μεταφορές και βλάπτει την Ευρώπη“, δήλωσε.

Αποδυναμώνει την αναγκαία εστίαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην αποτελεσματική ηλεκτροκίνηση, είπε.

Δείτε επίσης: ΟΗΕ: Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στη Λευκορωσία

Loading