Πορτογαλία: Σε αυλή σπιτιού ανακαλύφθηκε ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος στην Ευρώπη (vid)

Ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην αυλή ενός σπιτιού στην Πορτογαλία. Τα λείψανα του δεινόσαυρου ήρθαν στο φως μετά από συντονισμένη συνεργασία Πορτογάλων και Ισπανών ερευνητών. Υπολογίζουν ότι είχε μήκος περίπου 25 μέτρα και έζησε πριν από περίπου 160 εκατομμύρια χρόνια.

Αυτός ο παλαιοντολόγος βρίσκεται μπροστά σε μία τεράστια ανακάλυψη.

propoli

Ο μεγαλύτερος σκελετός δεινοσαύρου που ανακαλύφθηκε ποτέ στην Ευρώπη, βρέθηκε στην αυλή ενός σπιτιού.

Οι οικοδομικές εργασίες που είχε ξεκινήσει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού στην Πορτογαλία – το 2012- σταμάτησαν απρόσμενα όταν ο εκσκαφέας χτύπησε πάνω σε απολιθωμένα οστά προϊστορικού ζώου.

Πέντε χρόνια αργότερα, οι παλαιοντολόγοι ξεκίνησαν τις εκσκαφές. Η κολοσσιαία ανακάλυψη έφερε στο φως τον σκελετό ενός σαυρόποδου δεινοσαύρου. Το συγκεκριμένο είδος δεινοσαύρου είναι φυτοφάγο με μακρύ λαιμό και ουρά.

Ο «γίγαντας των δεινοσαυρων», όπως συνήθως χαρακτηρίζεται έζησε 100 έως 160 εκατομμύρια χρόνια πριν και είχε ύψος περίπου 25 μέτρα.

Η ομάδα ξαφνιάστηκε καθώς τα οστά του ζώου διατηρήθηκαν στην αρχική τους ανατομική θέση.

Αν και μέχρι στιγμής, μόνο πλευρά και σπόνδυλοι έχουν αποκαλυφθεί, ειδικοί πιστεύουν ότι ο υπόλοιπος σκελετός μπορεί να είναι θαμμένος κοντά.

Οι μελλοντικές ανασκαφές θα το πουν.

Δείτε επίσης: Βραζιλία: Πέθανε ο τελευταίος άνθρωπος φυλής του Αμαζονίου – Ζούσε απομονωμένος για 26 χρονια