Γλυπτό-φόρος τιμής στην Aston Martin

Γλυπτό-φόρος τιμής στην Aston Martin. Στο επίκεντρο του φετινού Goodwood Festival of Speed είναι ένα γλυπτό το οποίο φιλοτέχνησε ο Βρετανός καλλιτέχνης και σχεδιαστής Τζέρι Τζούντα (Gerry …. Γλυπτό-φόρος τιμής στην Aston Martin. Στο επίκεντρο του φετινού Goodwood Festival of Speed είναι ένα γλυπτό το οποίο φιλοτέχνησε ο Βρετανός καλλιτέχνης και σχεδιαστής Τζέρι Τζούντα (Gerry …. ροη

propoli

Στο επίκεντρο του φετινού Goodwood Festival of Speed είναι ένα γλυπτό το οποίο φιλοτέχνησε ο Βρετανός καλλιτέχνης και σχεδιαστής Τζέρι Τζούντα (Gerry Judah): το ύψους 31 μέτρων γλυπτό, τοποθετημένο μπροστά στο Goodwood House, υποβαστάζει μια ιστορική Aston Martin.

  «Φέτος, παρουσιάζουμε μία μόνο, τέλεια Aston Martin DBR1, το κλασικό με το πράσινο χρώμα αγωνιστικό αυτοκίνητο να κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς τον ουρανό» εξήγησε ο Τζούντα.

  Ένα από τα πιο γνωστά αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950, η Aston Martin DBR1 βγήκε από τη μονάδα παραγωγής το 1954 και ήταν ο νικητής των 24 ωρών του Λε Μαν το 1959. Μία DBR1, την οποία οδήγησε ο Βρετανός οδηγός Φόρμουλα 1 Στίρλινγκ Μος, αγοράστηκε το 2018 για 17,5 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας και έγινε το πιο ακριβό βρετανικό αυτοκίνητο που έχει πωληθεί ποτέ.

  Στο γλυπτό, η δομή που υποβαστάζει το αυτοκίνητο – προϊόν συνεργασίας των εταιρειών Diales και Littlehampton Welding – αποτελείται από ένα «απίστευτα λεπτό» ατσάλινο κομμάτι, βάρους 47 τόνων. 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Στο επίκεντρο του φετινού Goodwood Festival of Speed είναι ένα γλυπτό το οποίο φιλοτέχνησε ο Βρετανός καλλιτέχνης και σχεδιαστής Τζέρι Τζούντα (Gerry Judah): το ύψους 31 μέτρων γλυπτό, τοποθετημένο μπροστά στο Goodwood House, υποβαστάζει μια ιστορική Aston Martin.

  «Φέτος, παρουσιάζουμε μία μόνο, τέλεια Aston Martin DBR1, το κλασικό με το πράσινο χρώμα αγωνιστικό αυτοκίνητο να κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς τον ουρανό» εξήγησε ο Τζούντα.

  Ένα από τα πιο γνωστά αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950, η Aston Martin DBR1 βγήκε από τη μονάδα παραγωγής το 1954 και ήταν ο νικητής των 24 ωρών του Λε Μαν το 1959. Μία DBR1, την οποία οδήγησε ο Βρετανός οδηγός Φόρμουλα 1 Στίρλινγκ Μος, αγοράστηκε το 2018 για 17,5 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας και έγινε το πιο ακριβό βρετανικό αυτοκίνητο που έχει πωληθεί ποτέ.

  Στο γλυπτό, η δομή που υποβαστάζει το αυτοκίνητο – προϊόν συνεργασίας των εταιρειών Diales και Littlehampton Welding – αποτελείται από ένα «απίστευτα λεπτό» ατσάλινο κομμάτι, βάρους 47 τόνων. 

Loading