Καράογλου: «Η κυβέρνηση υπονομεύει τις προοπτικές ανάπτυξης Μακεδονίας και ΟΛΘ»

Τον κώδωνα του κινδύνου για το τεράστιο πλήγμα που προκαλεί στην εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας η κατάργηση της Γ΄(νυχτερινής) βάρδιας στον ΟΛΘ κρούει ο Θεόδωρος Καράογλου.

propoli

Με ερώτηση που κατέθεσε την Τετάρτη (22/8) στους υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας –  Ανάπτυξης, ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ καλεί την κυβέρνηση να σταματήσει να απαξιώνει τις προοπτικές ανάπτυξης της Μακεδονίας και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο κ. Καράογλου, με μια αιφνιδιαστική απόφαση η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσιονομικού Ελέγχου ακυρώνει τον πρωταγωνιστικό διαμετακομιστικό ρόλο που διαδραματίζει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κρατώντας το κλειστό για τουλάχιστον 12 ώρες κάθε ημέρα, υποχρεώνοντας εξαγωγείς, βιομήχανους, ναυτικούς πράκτορες και εκτελωνιστές να  στραφούν προς τα λιμάνια γειτονικών χωρών προκειμένου να διακινήσουν τα προϊόντα τους.

«Απειλούν με αφανισμό τους Έλληνες εξαγωγείς»

Μετά την κατάθεση της σχετικής ερώτησης στη Βουλή, ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ φτάσαμε στο σημείο η Ελλάδα να κινδυνεύει από την κυβέρνησή της. Η ανεξήγητη απόφαση της ΑΑΔΕ να καταργήσει τη νυχτερινή βάρδια στον ΟΛΘ προκαλεί σοβαρές δυσλειτουργίες στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Είναι μια απόφαση πέραν κάθε λογικής, η οποία εξοντώνει την ιδιωτική οικονομία στη Βόρεια Ελλάδα, διώχνει εν δυνάμει επενδυτές και υπονομεύει με τον πιο ύπουλο τρόπο την αναπτυξιακή προοπτική και εξαγωγική δραστηριότητα των επιχειρήσεων στη Μακεδονία και τη Θράκη.

Καλώ, λοιπόν, την κυβέρνηση να δώσει λύση εδώ και τώρα σε ένα μείζον ζήτημα το οποίο απειλεί με αφανισμό τους Έλληνες εξαγωγείς καθώς τους κλείνει κατάμουτρα την “πόρτα” προς την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο».

Αναλυτικά η ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Καράογλου:

[pdf-embedder url=”https://politik.gr/wp-content/uploads/2018/08/Ερώτηση-Πλήγμα-η-κατάργηση-της-Γ’-βάρδιας-στον-ΟΛΘ.pdf” title=”(Ερώτηση) Πλήγμα η κατάργηση της Γ’ βάρδιας στον ΟΛΘ”]

Loading