(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI)

Γ. Βαρουφάκης: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται πραγματική στήριξη

Συνάντηση στα Γραφεία της Κοινοβουλευτική Ομάδας του ΜέΡΑ25 στη Βουλή είχε ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 Γιάνης Βαρουφάκης με τον Πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργο Καββαθά, τον Πρόεδρο του ΒΕΑ Παύλο Ραβάνη και τον Υπ. Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων Χρήστο Λούση

Μαζί του οι τους Βουλευτές του ΜέΡΑ25 Κρίτωνας Αρσένης και Μαρία Απατζίδη, ο Διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Αλέξης Σμυρλή και ο εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος Μιχάλης Κριθαρίδης.

propoli

Οι εκπρόσωποι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αναφέρθηκαν στο πρόγραμμα “Εξοικονομώ” και στην εξαίρεση από την ενεργειακή αναβάθμιση των υαλοπινάκων αν δεν συνοδεύονται από τα κουφώματα, αλλά και συνολικά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη χώρα, επισημαίνοντας πως είναι οι επιχειρήσεις που παράγουν τον πλούτο της χώρας και άρα συνιστούν τη δύναμη της, ενώ επισήμαναν και την εξαίρεση της μεγάλης, της συντριπτικής πλειοψηφίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τα εργαλεία χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης.

Επιγραμματικά, οι εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου συνόψισαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει πανελλαδικά ο κλάδος στην φορολογία που παραμένει έξω από κάθε πραγματικότητα και την ανάγκη κατάργησης του τέλους επιτηδεύματος, που επί της ουσίας συνιστά τεκμήριο, στο ιδιωτικό χρέος με τα κόκκινα δάνεια, στην ανάγκη για πάγωμα όλων των απαιτήσεων τους για κάποιο διάστημα, στην στήριξη της παραγωγής και στην εκπαίδευση, με τα προβλήματα και τις ελλείψεις που υπάρχουν στην τεχνική εκπαίδευση.

Ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 από την πλευρά του εξέφρασε την στήριξη του κόμματος στα αιτήματα των εκπροσώπων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αναφέρθηκε στις προτάσεις του ΜέΡΑ25 για την φορολογία, τα κόκκινα δάνεια και την ενέργεια, ενώ επισήμανε πως: όταν στηρίξεις τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όταν στηρίξεις την εξαγωγική τους δραστηριότητα, είναι δεδομένο πως τα πράγματα θα πάνε πολύ καλύτερα για την οικονομία της χώρας

Δείτε επίσης: Α. Πάνας: «Η πρεμιέρα του μέτρου του “καλαθιού του νοικοκυριού” περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών»

Loading