(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Ο Μητσοτάκης πηγαίνει στις ευρωεκλογές “ψαρεύοντας” από τη δεξαμενή της κεντροαριστεράς

Η “μετεγγραφή” της Εύης Χριστοφιλοπούλου στη Νέα Δημοκρατία και η πιθανή υποψηφιότητά της στις ευρωεκλογές του Ιουνίου, μαρτυρά πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης πηγαίνει στην ευρωκάλπη “ψαρεύοντας” από τη δεξαμενή της κεντροαριστεράς.

Εκεί που έχει βρει “ορφανά” πολιτικά στελέχη και μπορεί να εμπλουτίσει την πολιτική δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια. Άλλωστε, χάρη σε αυτές τις πολιτικές μετεγγραφές ο σημερινός Πρωθυπουργός θεωρείται ηγέτης στο χώρο του κέντρου.

propoli

Σε πολιτικό επίπεδο, στο Μέγαρο Μαξίμου υποστηρίζουν ότι οι ευρωεκλογές είναι αυτοτελής εκλογική αναμέτρηση. Όπως τονίζουν  συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη, στις ευρωεκλογές ψηφίζουμε για τους ευρωβουλευτές μας και για την εκπροσώπηση της χώρας στην Ευρώπη και προσθέτουν πως “η Νέα Δημοκρατία προσέρχεται σε αυτές τις εκλογές με ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, που δεν είναι η πολιτική της ισχύ. Είναι ότι εμείς είμαστε το κόμμα της Ευρώπης. Αποδείξαμε σε μια σειρά από δύσκολες διαπραγματεύσεις ότι όταν πηγαίνουμε στην Ευρώπη μπορούμε να υπερασπιστούμε την Ελλάδα στην Ευρώπη με τρόπο πάρα πολύ αποτελεσματικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο απέδωσε στη χώρα  36 δισεκατομμύρια ευρώ”. Και συμπληρώνουν: “Οι πολίτες μας ψήφισαν για να λύσουμε τα προβλήματα. Η αντιπολίτευση ας επιλύσει μόνη της τα δικά της ζητήματα”.

Καίει η ακρίβεια

Οι ευρωεκλογές είναι το ένα σκέλος της πολιτικής επικαιρότητας. Εκείνο που καίει, όμως, την κυβέρνηση είναι το “μέτωπο” της ακρίβειας και τη αντιμετώπισή της. Κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου σημειώνουν με νόημα πως η απάντηση του κράτους στον “πληθωρισμό κερδοσκοπίας” είναι πάρα πολύ σκληρή, καθώς υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία για περιθώρια κέρδους.  “Έχουμε τη βούληση να επιβάλλουμε και να εισπράξουμε πολύ μεγάλα πρόστιμα, τα οποία, πέραν του προστίμου αυτού καθαυτού, δημιουργούν και μία αρνητική εικόνα για τις εταιρείες, οι οποίες αναγκάζονται να τα πληρώσουν, διότι υπάρχει και η φήμη των προϊόντων και της εταιρείας” σημειώνουν χαρακτηριστικά.

Εξηγούν, δε, πως “κάνουμε  δομικές παρεμβάσεις στον τρόπο λειτουργίας της αγοράς, που έχουν να κάνουν με τον τρόπο με τον οποίον βγαίνουν οι τιμές του τιμοκαταλόγου: αυτή την πάγια τακτική να έχουμε πολύ υψηλές τιμές τιμοκαταλόγου και μετά πολλές εκπτώσεις και πολλές προσφορές”.

Δείτε επίσης: Οπαδική βία: Στη Βουλή το νομοσχέδιο – Οι ημερομηνίες για το άνοιγμα των γηπέδων

Loading