Η Μπαρτσελόνα ζήτησε από τη Spotify να κρατήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας

Την επιθυμία της να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας, ανέφερε η Μπαρτσελόνα στην Σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις για την οριστικοποίηση της συνεργασίας τους.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.

propoli

 Ήδη έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.

Μετά το κλείσιμο των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας την επόμενη εβδομάδα.

Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί Camp Nou Spotify.  

Δείτε επίσης: Η προϊστορία του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις στη Δανία

Loading