Οι 16 χορηγοί της «Σελεσάο» και τα 112 εκατομμύρια δολάρια έσοδα το 2022

Τεράστια είναι τα οικονομικά οφέλη της Βραζιλίας χάρη στους χορηγούς της.

Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Βραζιλίας (CBF) έχει 16 χορηγούς, οι οποίοι αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή των εσόδων της. Όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketing registrado, «το 2022, υπήρξαν έσοδα 112 εκατομμύρια δολάρια από εμπορικές συμφωνίες, που αντιπροσωπεύουν το 53% των συνολικών εσόδων της ομοσπονδίας»

propoli

Η ομοσπονδία αναφέρει ότι «τα συμβόλαια χορηγίας αναφέρονται ουσιαστικά στην εθνιή Βραζιλίας,αντιπροσωπεύοντας το 98% του συνόλου».

Από τους 16 συνεργάτες, 12 είναι χορηγοί και τέσσερις «υποστηρικτές».

Η Nike, συνεργάτης από το 1996, είναι αυτή που επενδύει τα περισσότερα, 35 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Το τρέχον συμβόλαιο ισχύει μέχρι το 2026. Ambev, Vivo και Itaú, είναι οι άλλοι τρεις χορηγοί, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα εμφάνισης την προπονητική φανέλα της «Σελεσάο», και πληρώνουν από 12 έως 15 εκατομμύρια δολάρια τη σεζόν.

Οι 16 συνεργάτες της CBF:

Κύριοι χορηγοί (5): Nike (από το 1995), Guaraná Antártida (2001), Vivo (2005), Itaú (2008) και Neoenergia (2021).

Συνεργάτες και χορηγοί (4): Technogym (2018), StatSports (2018), Kin Analytics (2021) και Globus Italian Excellence (2021).

Άλλοι χορηγοί (7): Mastercard (2012), Gol (2013), Cimed (2016), Pague Menos (2020), Semp TCL (2019), Kavak (2022) και Zé Delivery (2022).

Δείτε επίσης: Ο Μπακαμπού σκέφτεται να ζητήσει μεταγραφή τον Ιανουάριο

Loading