Καράογλου: «Οικονομική πληγή για τους Θεσσαλονικείς τα πλευρικά διόδια»

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει ο Θεόδωρος Καράογλου, προειδοποιώντας ότι τα πλευρικά διόδια σε Νέα Μάλγαρα και Χαλάστρα που θα αποτελέσει «μεγάλη οικονομική πληγή» για τους Θεσσαλονικείς.

propoli

Σε ερώτηση που κατέθεσε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας τονίζει ότι η λειτουργία των διοδίων δεν θα επιβαρύνει μόνο οικονομικά τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και το οδικό δίκτυο του Δήμου Δέλτα. Και αυτό γιατί, όπως εξηγεί, πολλοί οδηγοί θα αναζητήσουν εναλλακτικές οδούς εντός της κατοικημένης περιοχής, προκειμένου να μην καταβάλλουν το αντίτιμο.

«Καταδικαστέες εισπρακτικές πολιτικές», τονίζει ο κ. Καράογλου

«Τέτοιες εισπρακτικές πολιτικές από πλευράς της κυβέρνησης που ζημιώνουν κυρίως τους επαγγελματίες και τον αγροτικό κόσμο της περιοχής είναι καταδικαστέες από το σύνολο των συμπολιτών μας», σημειώνει ο κ. Καράογλου.

Παράλληλα, προτρέπει το αρμόδιο υπουργείο «να επανεξετάσει την απαράδεκτη απόφαση για την κατασκευή πλευρικών διοδίων σε Ν. Μάλγαρα και Χαλάστρα», καθώς και να λάβει σοβαρά υπόψη την πρόταση του Δήμου Δέλτα για «τη μετακίνηση τους κατά 1,5 χιλιόμετρο προς Αθήνα, πριν τα διόδια των Ν. Μαλγάρων».

Ζητά ελεύθερη διέλευση των κατοίκων

Εάν παρόλα αυτά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιμείνει στην απόφασή του, ο κ. Καράογλου προτείνει στον κ. Σπίρτζη να επιτρέψει την ελεύθερη διέλευση των κατοίκων του Δήμου Δέλτα από τους συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων.

Loading