84η ΔΕΘ με άρωμα, γεύση, ήχο και εικόνα Νέας Ινδίας

Με την φιλοδοξία των διοργανωτών η φετινή 84η ΔΕΘ να είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών από πλευράς επισκεψιμότητας, ανοίγει τις πύλες της στις 7 Σεπτεμβρίου η φετινή διοργάνωση για να παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου. Η διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo προσδοκά να ξεπεράσουν οι επισκέπτες τους 300.000 (έναντι 293.000 πέρσι), σπάζοντας έτσι κάθε προηγούμενο ρεκόρ στο σκέλος αυτό. Στα δυνατά στοιχεία της φετινής διοργάνωσης περιλαμβάνεται ο πολύ μεγάλος αριθμός εκθετών (1.500) και το γεγονός πως για άλλη μια χρονιά καλύφθηκε το σύνολο του διαθέσιμου χώρου του εκθεσιακού κέντρου.

propoli

Η ινδική συμμετοχή στην 84η ΔΕΘ

Την τιμητική της στη φετινή 84η ΔΕΘ έχει η Ινδία καθώς είναι η Τιμώμενη Χώρα της διοργάνωσης.

Μέσα από σειρά εκδηλώσεων και πολιτιστικών δράσεων και την παρουσία περίπου 60 σημαντικών εταιρειών από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της χώρας, όπως της ενέργειας, των φαρμάκων, της υψηλής τεχνολογίας, του τουρισμού κ.α. θα συστηθεί στους επισκέπτες της 84ης ΔΕΘ, η Νέα Ινδία του 1,4 δισ. ανθρώπων, η χώρα που διεκδικεί στην επόμενη 15ετία να εξελιχθεί σε τρίτη οικονομική δύναμη του πλανήτη.

Ινδικός αέρας όμως θα φυσά καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης και εκτός συνεδριακού κέντρου αφού, όπως έγινε και με τις προηγούμενες περιπτώσεις Τιμώμενων Χωρών, έτσι και τώρα η πόλη θα στολιστεί με σχέδια και χρώματα Ινδίας. Στο πλαίσιο αυτό θα τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία της πόλης αλλά κυρίως στο κέντρο μικροί και μεγάλοι πολύχρωμοι ελέφαντες καθώς και ινδικά λάβαρα. Υπενθυμίζεται πως το 2017, όταν τιμώμενη χώρα ήταν η Κίνα, η πόλη στολίστηκε με κόκκινα κινέζικα φαναράκια και πέρσι που Τιμώμενη Χώρα ήταν οι ΗΠΑ, ο αντίστοιχος στολισμός πρόβλεπε άσπρα, κόκκινα και μπλε αστέρια. Είναι η δεύτερη φορά που η μακρινή χώρα της Ανατολής συμμετέχει στη ΔΕΘ ως Τιμώμενη Χώρα. Η πρώτη ήταν πριν από δέκα χρόνια, το 2009, στις απαρχές της ελληνικής οικονομικής κρίσης. Μόνο που τότε, ούτε η Ινδία είχε καμία σχέση με αυτό που είναι σήμερα και τη δυναμική που παρουσιάζει η οικονομία της.

Χωρίς τσιγάρο και φέτος

Και η φετινή ΔΕΘ, όπως και η περσινή θα είναι… άκαπνη, θέλοντας -όπως λένε οι διοργανωτές- “ να στείλει ξανά ένα ηχηρό μήνυμα για μια Smoke-Free εμπειρία”. Πέρσι που ήταν η πρώτη χρονιά υλοποίησης της δράσης, περισσότεροι από 40.000 επισκέπτες ενημερώθηκαν για την ουσία της Smoke-Free πρωτοβουλίας.

“ Σκοπός της Smoke-Free δράσης της 84ης ΔΕΘ είναι να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία στο κοινό που θα επισκεφθεί τους χώρους της φετινής Έκθεσης αλλά και να περάσει ένα μήνυμα για την αναγκαιότητα εφαρμογής της αντικαπνιστικής νομοθεσίας. Αυτή είναι μια σύγχρονη πρόκληση και την αντιμετωπίζουμε -για μια ακόμη χρονιά- με αποφασιστικότητα” τόνισε μιλώντας στο περιοδικό “ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ” ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo Κυριάκος Ποζρικίδης. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στους δημόσιους εσωτερικούς χώρους, όπως επιβάλλει ο αντικαπνιστικός νόμος, ενώ οι επισκέπτες θα μπορούν να καπνίζουν μόνο στους ειδικά διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους.

Η πρωτοβουλία Smoke-Free ΔΕΘ υλοποιείται με την υποστήριξη της εταιρείας Παπαστράτος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της οποίας, Χρήστος Χαρπαντίδης, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Μια δυναμική πρωτοβουλία από τη ΔΕΘ, την οποία όλοι εμείς στην Παπαστράτος πιστεύουμε και υποστηρίζουμε ενεργά. […] Στηρίζουμε απερίφραστα την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου και είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι ζήτημα σεβασμού και πολιτισμού”. Στο μεταξύ, η διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo θα ζητήσει από την TUV Austria να πιστοποιήσει και φέτος όπως έγινε και πέρσι, τον Smoke-free χαρακτήρα της Έκθεσης.

Η ΔΕΘ ως γιορτή καινοτομίας

Πιστή στην παράδοση, και η φετινή ΔΕΘ είναι πολλαπλά συνδεδεμένη με την επιχειρηματικότητα, την εξωστρέφεια και τις νέες τεχνολογίες, αποτελώντας ταυτόχρονα και γιορτή καινοτομίας και πολιτισμού με διεθνή ακτινοβολία. Στη διοργάνωση συμμετέχουν αντιπροσωπευτικές επιχειρήσεις από όλη τη χώρα είτε με ιδιωτική πρωτοβουλία είτε κάτω από την «ομπρέλα» κρατικών φορέων, αλλά και επιφανείς εταιρίες από την παγκόσμια αγορά.

Θεματικά αφιερώματα

Η διοργάνωση πλαισιώνεται και από σημαντικά θεματικά αφιερώματα, μεταξύ των οποίων:

Αφιέρωμα για την ψηφιακή Ελλάδα (Digital Greece), που αποτελεί μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της  ΔΕΘ-Helexpo σε συνεργασία με τους Industry Disruptors-Game Changers. Σ΄αυτό μπορεί κανείς να παρακολουθήσει ενδιαφέρουσες ομιλίες από επαγγελματίες του χώρου και ειδικούς αναλυτές και να γνωρίσει δεκάδες start ups και δομές υποστήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και φορείς χρηματοδότησης. Στο πλαίσιο του Digital Greece θα πραγματοποιηθούν μεταξύ άλλων και εργαστήρια υποστήριξης επιχειρηματικών δεξιοτήτων και επιχειρηματικής ανάπτυξης, αλλά και θεματικοί διαγωνισμοί και παρουσιάσεις (pitching) εταιρειών και δομών στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου 12. Επίσης οι εκθέτες του περιπτέρου 12 θα έχουν την ευκαιρία, μέσω ειδικής πλατφόρμας που θα διαθέσει το Digital Greece, να πραγματοποιήσουν B2B και B2C συναντήσεις με τους εκθέτες της Τιμώμενης Χώρας της 84ης ΔΕΘ, που είναι φέτος η Ινδία, για να αναζητήσουν επιχειρηματικές ευκαιρίες, να παρουσιάσουν προϊόντα και υπηρεσίες και να συζητήσουν για πιθανές μελλοντικές συνεργασίες. Επιπλέον, οργανώνονται σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις, όπως το INNOVATION HUB από την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ελλάδα και το Found.ation, το DEMO DAY EVENT που υλοποιείται από το European Institute of Innovation & Technology Food, το DEMO DAY τουOKTHESS με συμμετοχή επενδυτικών ταμείων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κ.α.

– Αφιέρωμα για την μηχανοκίνηση όπου παρουσιάζονται νέα μοντέλα αυτοκίνητων & μηχανών, εταιρείες καυσίμων και λιπαντικών, εξοπλισμοί συνεργείων και ανταλλακτικών, συστήματα ασφαλείας, multimedia και car audio. Παράλληλα συμμετέχουν και επιχειρήσεις που αξιοποιούν εναλλακτικές μορφές καυσίμων (υγραέριο-φυσικό αέριο-ηλεκτρισμός). Έμφαση θα δοθεί στην ηλεκτροκίνηση.

– Αφιέρωμα για τη γαστρονομία και την πλούσια γαστρονομική κουλτούρα της Ελλάδας. Οργανώνονται σειρά εκδηλώσεων που αποσκοπούν στην προώθηση των προϊόντων της ελληνικής γης και αναδεικνύουν γεύσεις και νοστιμιές απ΄όλη τη χώρα.

– Αφιέρωμα για την ομορφιά και τη μόδα. Έλληνες νέοι σχεδιαστές, makeup artists θα παρουσιάσουν ζωντανά body painting, δημιουργώντας έτσι μια όμορφη έκθεση μέσα στην Έκθεση!

– Αφιέρωμα για την ενέργεια. Στο αφιέρωμα παρουσιάζονται καινοτόμες λύσεις για την εξοικονόμηση ενέργειας ενώ οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά φωτοβολταϊκά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας για τη βέλτιστη εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας και πρωτοποριακά προϊόντα θέρμανσης- ψύξης με χρήση βιομάζας, τεχνολογίες περιβάλλοντος και συστήματα διαχείρισης αποβλήτων και ανακύκλωσης.

– Αφιέρωμα για την εκπαίδευση και τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Στο αφιέρωμα συμμετέχουν, δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, επιχειρήσεις και ιδρύματα που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εκπαίδευσης. Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για νέες δράσεις, καινοτόμες ιδέες, εκπαιδευτικά προγράμματα, επιλογές διασύνδεσης εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ευκαιρίες καριέρας, πιστοποίηση γνώσεων, συμβουλευτικές υπηρεσίες σταδιοδρομίας κ.α.

– Αφιέρωμα για την Ελλάδα και την Επιχειρηματικότητα: Το ελληνικό επιχειρείν σε πρώτο πλάνο, μέσα από τις ξεχωριστές παρουσίες Επιμελητηρίων, όπως του ΕΕΘ, του ΕΒΕΘ, του ΕΒΕΑ και του Επιμελητηρίου Σερρών, που θα βρεθούν στην 84η ΔΕΘ με επιχειρήσεις-μέλη τους, αλλά και μέσα από την παρουσία της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ), υπό την «ομπρέλα» της οποίας θα βρεθούν τα υπόλοιπα Επιμελητήρια.

The Mindspark

Το «The Mindspark», το μεγαλύτερο γεγονός Μάρκετινγκ, Δημιουργικότητας και Καινοτόμου Σκέψης, οργανώνεται στις 11 και 12 Σεπτεμβρίου 2019, στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ.

Οι διοργανωτές αναφέρονται σε ένα “ καταιγιστικό διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης, με φόντο την «Νέα Ινδία» στη διάρκεια του οποίου παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα βρεθούν στην σκηνή του προκειμένου να μεταδώσουν με τον καλύτερο τρόπο, γνώση για τις νέες τάσεις, τα νέα εργαλεία και τον τρόπο σκέψης!” Ο κατάλογος των εισηγητών περιλαμβάνει κορυφαία ονόματα του χώρου, όπως είναι ο Avinash Ananda, Leadership & Happiness Guru, Ιδρυτής της Global Academy of Meta Mind Alignment, ο Καθηγητής Jeff French, Global thought leader στην επιρροή συμπεριφοράς, ο Δρ. Γιάννης Καλογεράκης, Anthropocentric Corporate Trainer, Ιδρυτής και CEO της JMK, ο Δρ. Φώτης Φιλιππόπουλος, Corporate Innovation Expert κ.α.

Οι συμμετέχοντες στο «The Μindspark» θα ζήσουν για δώδεκα ώρες, με κορυφαίους εισηγητές και επαγγελματίες σε τρεις ενότητες και θα εξερευνήσουν νέα πεδία, θα έχουν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να ανταλλάξουν απόψεις με τους εισηγητές, ενώ θα έρθουν σε επαφή με ανθρώπους, που αναζητούν την γνώση και επενδύουν στην προσωπική τους ανάπτυξη.

Οι 60+15 πιο τυχεροί

Στο μεταξύ 60 “ κυνηγοί” της γνώσης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή μέρα, με τρία masterclass από διακεκριμένους εισηγητές, ενώ 15 κάτοχοι των εισιτηρίων της κατηγορίας Special Minds θα συμμετάσχουν στο farewell dinner με τους εισηγητές της εκδήλωσης.

Η διάθεση των εισιτηρίων μέχρι εξαντλήσεως τους πραγματοποιείται από την σελίδα https://www.eventora.com/el/Events/mindsparkTIF19

Για περισσότερες πληροφορίες: https://mindspark.gr/event/mindspark-thessaloniki-2019/?lang=el

 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading