Αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα για τη Ford το πρώτο τρίμηνο του έτους

Kατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 70,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020, ενώ παράλληλα αύξησε και το μερίδιο που συνολικά κατέχει στην ελληνική αγορά.

Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της επί του συνόλου της αγοράς κατά 55% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020.

propoli

Ένα από τα μοντέλα που συνέβαλαν καθοριστικά τόσο στη συνολική αύξηση των πωλήσεων όσο και του μεριδίου αγοράς της Ford στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων ήταν το Puma, το οποίο από τον περασμένο Οκτώβριο φιγουράρει σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του.

Ανήκει στην B-SUV κατηγορία και κάτω από τον καπό βρίσκεται ο 1.0L EcoBoost. Διαθέτει υβριδικές εκδόσεις που εξασφαλίζουν κορυφαία οικονομία και οδηγική απόλαυση.

Το νέο Puma είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση ST των 200 ίππων, η οποία υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις και μια γνήσια σπορ συμπεριφορά, την οποία υπογράφει η Ford Performance.

Δείτε επίσης: Χατζηδάκης: «Η Υγεία και η Ασφάλεια στην Εργασία προτεραιότητα όλο το χρόνο»

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 

Loading