Renault Megane 1.5 DCi GT Line: Αντιστέκεται σθεναρά

Όταν ένα μοντέλο ανήκει σε μία κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι από τους πλέον σκληρούς και έντονους από τη μία και από την άλλη φέρει το σήμα μίας αυτοκινητοβιομηχανίας με μακρά ιστορία και βρίσκεται αισίως στη τέταρτη γενιά του, τότε τα πράγματα εκτός από ιδιαιτέρως σοβαρά, είναι και εξαιρετικά δύσκολα.

propoli

Όπως είναι φυσικό για να πρωταγωνιστήσει ένα καινούριο μοντέλο σε μία τόσο απαιτητική κατηγορία, το πρώτο που οφείλει να έχει είναι μία δυναμική εικόνα η οποία να συνδυάζει τη καλαισθησία με τη πρωτοτυπία.

Στη περίπτωση του Renault Megane πρόκειται  για ένα αρκούντως επιθετικό και εντυπωσιακό σύνολο, σε ότι έχει να κάνει με την εξωτερική του εικόνα. Μία εικόνα που είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή στην έκδοση GT Line της δοκιμής μας, η οποία εκτός από το χαρακτηριστικό χρώμα, ξεχωρίζει επίσης από τις μεγαλύτερες ζάντες με τη πολύ ωραία ματ απόχρωση, τους εξωτερικούς καθρέπτες με την επίσης ματ ασημί απόχρωση, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και βεβαίως τα διακριτικά είναι η αλήθεια λογότυπα που δηλώνουν τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Η αναφορά μας στο εσωτερικό θα ξεκινήσει από τα μπάκετ καθίσματα της έκδοσης GT Line της δοκιμής μας, τόσο ως προς τον τρόπο που «αγκαλιάζουν» το σώμα, όσο βεβαίως και σε σχέση με τη προσφερόμενη άνεση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποιες ακόμη, διακριτικές και καλαίσθητες πινελιές που δηλώνουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης όπως το λογότυπο μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Από πλευράς εξοπλισμού δεν υπάρχει τίποτε διαθέσιμο στην αγορά που να μην υπάρχει και στο Megane.

Στη διάθεσή μας για δοκιμή είχαμε την έκδοση με τον, γνώριμα ικανό και οικονομικό, πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων με τους 110 ίππους. Από τα πρώτα χιλιόμετρα και με το που θα βρεθείς στη καμπίνα των επιβατών διαπιστώνεις πως η ανάρτηση είναι η κλασική γαλλική με προτεραιότητα, δηλαδή, στην άνεση, αλλά με την λογική του 21ου αιώνα που θέλει υψηλή ακρίβεια, κατευθυντικότητα και κράτημα.

Η κλίση στις στροφές  ήταν λογική, όπως και στις πολύ γρήγορες καμπύλες του αυτοκινητοδρόμου.  Με λίγα λόγια οι Γάλλοι κατάφεραν να βρούνε για ακόμη μία φορά τη χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση που οφείλει να έχει, ως ένα οικογενειακό πεντάθυρο μοντέλο, με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά η οποία θέλει τους τροχούς να πηγαίνουν ακριβώς εκεί που θέλει ο οδηγός, ακόμη και όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν πολύ.

Το Megane επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2”, τιμή μέσου όρου και φθάνει τη τελική ταχύτητα των 187 χλμ./ώρα άνετα.  Η κατανάλωση μπορεί με άνεση να βρεθεί λίγο πάνω από τα πέντε λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα με λογική οδήγηση και να μην ξεπεράσει τα επτά όταν αποφασίσετε να το απολαύσετε. Όσο για τα 21600 Ευρώ που κοστίζει η πλούσια εξοπλισμένη έκδοση GT Line της δοκιμής μας, είναι άκρως λογικά για τα όσα είναι σε θέση να σας προσφέρει το αυτοκίνητο.

Loading