Καρατζάς: «Η Θεσσαλονίκη πρέπει να ανοιχτεί σε όλα τα στρώματα»

Για την απόφασή του να εμπλακεί με τα κοινά της Θεσσαλονίκης και να θέσει υποψηφιότητα στο πλευρό του Σπύρου Βούγια με τον συνδυασμό «ΠΟΛΗχρωμη Πόλη», μίλησε σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Politik-Μιλάμε Πολιτικά» στο Flash Radio 99.4, ο  Ιορδάνης Καρατζάς, επαγγελματίας αεροναυπηγός, σύμβουλος ανάπτυξης αεροδρομίων και λιμένων, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ολυμπιακής».

propoli

Από την πλευρά του, σε σχέση με την απόφασή του να συμμετάσχει στις δημοτικές εκλογές, ο Ι. Καρατζάς εξέφρασε την βούλησή του για «μια πόλη η οποία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα στρώματα, οικονομικά και κοινωνικά και επαγγελματικά, και επίσης και επίσης ανοιχτή και στα δύο μεγάλα χρώματα που περικλείει η Θεσσαλονίκη: τη θάλασσα από τη μία πλευρά και το βουνό από πίσω».

Σε ερώτηση που δέχθηκε ως προς το τι ξεχωρίζει και τι αγαπά στην Θεσσαλονίκη, ο Ι. Καρατζάς απάντησε «για τον χαρακτήρα της και την ψυχοσύνθεσή της. Επειδή έχω ταξιδέψει πολύ και έχω ξοδέψει και πολύ χρόνο στην Αθήνα, η πιο ευχάριστη ανάμνηση που έχουν οι φοιτητές από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, είναι από τον χρόνο που ξοδέψαν στην Θεσσαλονίκη. Οι άνθρωποι, ο τρόπος ζωής, το μέγεθος, δηλαδή είναι ένα μέγεθος το οποίο δε σε φοβίζει όπως άλλες μεγαλουπόλεις, ίσα ίσα σε θεωρεί και θεωρείς και εσύ ο ίδιος ότι είσαι κομμάτι της, και προφανώς όλα αυτά που θα μπορούσαν να γίνουν και θα μπορούσαν να την κάνουν πιο βιώσιμη και πιο ευχάριστη».

Ποιοι οι λόγοι που αποφάσισε να πολιτευτεί

Σε ερώτηση που δέχθηκε ως προς τις αιτίες που τον οδήγησαν να συμμετάσχει ενεργά στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, ο Ι. Καρατζάς τόνισε πως εναπόκεινται σε «δύο επαγγελματικές εμπειρίες. Είμαι στέλεχος σε μια εταιρεία η οποία έχει έργο την ανάπτυξη υποδομών, μεταφορικών υποδομών κυρίως, και έτυχε και συμμετείχα και στις δυο διαδικασίες των μεγάλων έργων στην Θεσσαλονίκη, και στην παραχώρηση του ΟΛΘ και στην παραχώρηση των αεροδρομίων.

Αρχικά με παρακίνησε αυτό που μου έκανε εντύπωση τότε, όταν βλέποντας την Θεσσαλονίκη και άρχισε η διαδικασία του διαγωνισμού για τον ΟΛΘ, τότε και η δημοτική αρχή και η περιφερειακή αρχή ήταν εναντίον, για ένα έργο το οποίο έχει τόσο μεγάλη αναπτυξιακή ταυτότητα για την Θεσσαλονίκη, σαν ένας πυρήνας δραστηριοτήτων που έχει σχέση και με την οικονομική ανάπτυξη και με την αστική ανάπλαση και με την κοινωνική ανάπλαση της πόλης.

Δεύτερο είναι ότι συμμετείχα στον διαγωνισμό για το αεροδρόμιο, για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας. Σαν επαγγελματία μου δημιούργησε μεγάλη απορία γιατί η Θεσσαλονίκη συμπεριλήφθηκε σε ένα τσουβάλι με 14 άλλα αεροδρόμια τα οποία λίγα κοινά έχουν με την Θεσσαλονίκη, και δεν προτάθηκε να γίνει από μόνη της μια διαδικασία παραχώρησης; Αυτή είναι η επαγγελματική μου απορία. Η πολιτική είναι ότι δεν είδα κανέναν δήμαρχο, κανέναν βουλευτή, κανέναν περιφερειάρχη να κάνει προτάσεις προς το ΤΑΙΠΕΔ η Θεσσαλονίκη να αναπτυχθεί από μόνη της».

Τέλος, ερωτηθείς σε σχέση με την απόφασή του να συστρατευθεί στο πλευρό του Σπύρου Βούγια, ο Ι. Καρατζάς τόνισε πως σημαντική αιτία ήταν η ενασχόλησή του στον κλάδο των μεταφορών, καθώς και «μια προσωπική χημεία» με το συγκεκριμένο πρόσωπο.

Loading